دانلود کتاب صوتی قدرت خود باوری با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت خود باوری اثر ناتانیل براندن

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت خود باوری

معرفی کتاب صوتی قدرت خود باوری


کتاب صوتی قدرت خودباوری به قلم ناتانیل براندن به بیان نکاتی در زمینه‌ خودباوری مثل موارد موثر در خودباوری و چرا ما به خودباوری نیاز داریم می‌پردازد.

 درباره کتاب صوتی قدرت خودباوری

خودباوری حقیقی، ارتباطی با آن‌چه در محیط حقیقی به دلیل شغل و موقعیت ما به وجود می‌آید نیست، بلکه به واسطه باور درونی ما به ارزشمند بودن و لیاقت خوشبختی را داشتن شکل می‌گیرد. کتاب قدرت خودباوری در واقع تنها به توضیح خودباوری می‌پردازد و ما را با آن آشنا می‌کند، چون اکثریت ما در درک و مفهوم خودباوری سالم دچار تناقص و بدفهمی هستیم. 

با شنیدن این کتاب معنای درست خودباوری را دریابید و  نکاتی ارزشمند درباره آن یاد بگیرید.

 درباره ناتانیل براندن

دکتر ناتانیل براندن روان‌درمانگر و نویسنده‌ای کانادایی _ آمریکایی بود که شهرت زیادی به دلیل کار بر روی روانشناسی حرمت نفس داشت. ناتانیل براندن بیش از هرکس دیگر در هوشیار کردن جامعه آمریکا بر روی اهمیت خودباوری تلاش کرده و کتاب‌های زیادی در مورد بحث خودباوری به رشته تحریر درآورده است.

جملاتی از کتاب صوتی قدرت خودباوری

اگر خودباوری مساوی باشد با موفقیتی که خود فرد ادعا می‌کند پس خود‌باوری می‌تواند به وسیله ارتقاء موفقیت‌های فردی بهبود یابد یا به وسیله ادعای یک فرد کاهش یابد. این بدین معناست که کسی که هیچ بلند پروازی‌ و آرزویی نه در حد کارش و نه در شخصیتش ندارد و به همان مقداری که می‌خواهد هم می‌رسد با یک فرد با فضیلت و کمال که شخصیت بالایی دارد در خود‌باوری یکسان هستند.

من این موضوع را باور ندارم و این عقیده من چیزی است که هر کسی با کمی دقت کردن به جهان واقعی به آن دست می‌یابد. افراد با بلند پروازی کم در حدی که کمتر از حد ذهنی و موفقیت‌هایشان باشد از لحاظ روانشناسی نمی‌توانند سلامت باشند. چه خوب است که ما می‌توانیم بالاتر از سطح استاندارد‌ها و ارزش‌های خود زندگی کنیم (همان چیزیی که James متأسفانه آن را تظاهر می‌نامد).

این امر به وضوح می‌تواند باعث خودباوری ما شود. گفته James این است که به این اصل توجه کنیم. اما این حقیقتی است که به درستی نمی‌شود در یک خلاء آن را درک کرد اگر استانداردها و ارز‌ش‌های ما بالاتر از چیزی که در حقیقت وجود دارد نباشد.

نظرات کاربران

بهاره دادرس
۱۳۹۸/۰۷/۱۶

کتاب تخصصی دکتر براندن که سالها پیش ترجمه کردم و ممنونم از خانوم آذرسای عزیزم برای زحمت صوتی کردن اثر

hamed_kh
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

خود کتاب رو توصیه می کنم دیروز هم پیشنهادش رو دادم ولی صوتی نه، ایبوکش رو. اگر نسخه الکترونیکش باشه، حتماً میخرم. نیاز مبرمی به کتاب های خودیاری چه برای خودم و چه برای همه می بینم. سپاس از شما

نسرین
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

چقد گوینده‌اش بد میخونه 😞

farhad
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

اگه صوتی کتاب صدای آقا باشه بهتره من ایبوکشو لازم دارم. ممنون

نیلوفر خانم
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

کتاب شش فصله.دو فصل آخرش کو ؟؟!! صداشو دوست ندارم خیلی مصنوعیه به آدم حس نمیده.کاش حق انتخاب داشتیم میون دو صدا.

laleh
۱۴۰۲/۰۱/۰۲

نحوه بیان گوینده تمرکز رو هنگام شنیدن بهم می ریزد، کلمات را با حالت اغراق آمیزی بیان می کند.

hvac
۱۳۹۹/۰۹/۲۱

کتاب خوب با گویندگی ضعیف ای کاش متن خود کتاب قرار گیرد صدای گوینده بسیار ضعیف است

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان