دانلود کتاب صوتی راز موفقیت با صدای کیان غلامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی راز موفقیت

گوینده:کیان غلامی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز موفقیت

کتاب صوتی راز موفقیت نوشته آنتونی رابینز توسط مسعود شیرازیان ترجمه شده است و با صدای کیان غلامی منتشر شده است. کتاب راز موفقیت روش‌های پیشرفت در زندگی اجتماعی است.

درباره کتاب صوتی راز موفقیت

آنتونی رابینز در کتاب راز موفقیت راه حل‌هایی پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید به هرچیزی که دوست دارید برسید چیزهای جدید به‌دست بیاورید و چیزهای قدیمی را حفظ کنید و بهتر کنید. آنتونی رابینز در طول زندگی‌اش با همین روش درآمد خودش را از سالی ۳۸ هزار دلار به سالی یک میلیون دلار رساند. او بعد از پیشرفت به یک سخنران انگیزشی موفق تبدیل شد و توانست روش‌هایش را به همه معرفی کند. آنتونی رابینز در کتاب راز موفقیت برای افراد توضیح می‌دهد چطور بعضی با سرعت موفق می‌شوند و بعضی دیگر هرگز نمی‌توانند پیشرفت کنند. 

شنیدن کتاب صوتی راز موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

اگر در مسیر زندگیتان نمی‌دانید که چطور باید تصمیم بگیرید و چطور باید پیشرفت کنید می‌توانید کتاب صوتی راز موفقیت را بخوانید و برای آینده خود تضمین موفقیت به‌دست بیاورید.



معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان