دانلود کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید

معرفی کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید

کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید، کتابی از جول اوستین است که به شما یاد می‌دهد چگونه می‌توانید با ایمان به قدرت خداوند و تلاش خودتان، بهترین نسخه‌ی خودتان را بسازید.

نسخه صوتی کتاب به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید را با ترجمه‌ای از فهمیه شریفی و صدای نازنین آذرسا در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید 

کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید یکی از سخنرانی‌های جول اوستین، یا همان کشیش خنده‌رو است. او در این کتاب به ما یادآوری می‌کند چگونه می‌توانیم با تلاش‌هایمان از نظر سطح توانایی ها، وضعیت مالی، وضعیت شغلی و روابط خانوادگیتان بهتر و بهتر شویم. جول اوستین معتقد است همه انسان‌ها برای پیشرفت کردن آفریده شده‌اند. هیچ کسی را نمی‌توان پیدا کرد که برای متوسط بودن، افسرده بودن و راکد ماندن آفریده شده باشد. در این صورت با پذیرش این موضوع و با شروع تلاش و کوشش خودمان و اعتماد به خداوند در مسیر پیشرفت قرار می‌گیریم و رشد می‌کنیم. 

کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید برای افرادی که الان درگیر مشکلات مالی، مشکلات خانوادگی، افسردگی، استرس و احساس ناامیدی هستند، بسیار مفید است و به آنها کمک می کند که با قدرت بلند شوند و برای بهتر شدن اوضاع زندگیشان تلاش کنند..

درباره‌ی جول اوستین 

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

بخشی از کتاب صوتی به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید

به خودتان اجازه ندهید که راکد و متوسط باقی بمانید. به آنچه دارید قانع نشوید. در سطح معمولی نمانید. به ذهنتان اجازه ندهید باور کند که هیچ‌چیز بهتری برای شما وجود ندارد. به جای آن تلاش کنید تا هر روز از نظر ذهنی، جسمی و روحی بهتر شوید. در برابر محدودیت‌ها و موانع زندگی و نظرات منفی دیگران مقاومت کنید. تلاش کنید تا به افتخارات جدید برسید و قله‌های تازه‌ای را فتح کنید. از نظر سطح توانایی‌ها، وضعیت مالی، وضعیت شغلی و روابطتان پیشرفت کنید و عالی‌تر شوید...



معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

یاسمن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

ایشون چرا اینجوری صحبت میکنه!؟ کتاب گویاش که مزخرف!!!!!

فرزاد محقق
۱۴۰۱/۰۳/۲۷

من واقعا تعجب میکنم!!! گوینده فاجعه است خانم محترم گوینده ، جوری داری داستان رو می‌خونی که احساس مسخره 🤡 شدن به شنونده دست میده برو دنبال شغل دیگه🤬🤬 واقعا قبل انتشار طاقچه عزیز خودت نمونه بگیر و گوش کن این چیه آخه حیف جملات

- بیشتر
محمد ناسخی
۱۴۰۲/۰۶/۰۹

گویندش یه جوری حرف میزنه انگار داره کتابو مسخره می‌کنه🤣🤣 اصن دارم گوش میدم نفسم بند اومده از خنده🤣🤣

کاربر 6185308
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

خیلی مشتاق بودم کتابو بخونم ولی گوینده توی ذوقم زد

کاربر 3857546
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

کتاب خیلی خوبی هست اما صدای گوینده مورد پسند نیست انگار برای بچه هاقصه میگه پشیمان شدم از خریدش

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان