دانلود کتاب صوتی پایانی بزرگ با صدای وحید مرتضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پایانی بزرگ اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی پایانی بزرگ

معرفی کتاب صوتی پایانی بزرگ

دارن هاردی نویسنده جوان حوزه موفقیت و خالق کتاب پرفروش اثر مرکب، در کتاب صوتی پایانی بزرگ شما را برای رسیدن به آرزوهایتان راهنمایی می‌کند.

درباره کتاب صوتی پایانی بزرگ

در این کتاب، دارن هاردی به ما می‌آموزد که پس از گرفتن تصمیم نهایی در راه رسیدن به هدف چطور ثابت‌قدم باشیم و تا انتها پیش برویم. او اعتقاد دارد همه می‌توانند شروع کنند اما فقط تعداد اندکی تا خط پایان ادامه می‌دهند.

همیشه تلاش نهایی است که پیروزی را تعیین می‌کند. ثانیه‌های آخرِ یک بازی یا روز، تفاوت  بزرگ را ایجاد می‌کند. در یک مسابقه ورزشی، آخرین ضربات به توپ، برنده را تعیین می‌کند که همان پایانی بزرگ در راه پیروزی است. کتاب صوتی پایانی بزرگ نشان می‌دهد که در رویارویی با ناامیدی‌‌ها، متوقف نشویم تا به خط پایان برسیم.

شنیدن کتاب صوتی پایانی بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 علاقه‌مندان به خواندن و شنیدن کتاب‌هایی در حوزه موفقیت و خودیاری را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.


معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان