دانلود کتاب صوتی از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک با صدای محمد رضاعلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک اثر سیدعلی کاظم داور

دانلود و خرید کتاب صوتی از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک

کتاب گویای «از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک» خاطرات سیدعلی کاظم داور از جنگ تحمیلی است که با صدای محمد رضاعلی می‌شنوید: «بالاخره به رودخانه دریاسور رسیدیم. از شدت تشنگی سرم را توی آب رودخانه بردم و آن قدر از آن آب سرد و گوارا نوشیدم، تا سیر شدم. کفش هایم گِلی شده بود. آن ها را در رودخانه شستم. به دلیل خستگی و نداشتن راهنما و همچنین طغیان آب رودخانه، عبور از آن خیلی مشکل بود. بنابراین، به توقف در این سمت رودخانه مجبور شدیم. چند خانه متروکه در مجاورت کوه بلندی در حاشیه رودخانه قرار داشت. شب را در همان خانه ها ساکن شدیم. باران شدید تر شد و از سقف فرسوده و ترک خورده اتاق ها مدام قطرات باران بر سرمان می چکید. سرما تا مغز استخوان نفوذ می کرد. هیچ پتویی نداشتیم. بچه ها با هر زحمتی بود، هیزم های خیس را آتش زدند و خودشان را گرم کردند. آسمان بعد از چند ساعت سروصدا آرام گرفت، و چرت ما به خوابی عمیق تبدیل شد.»

نظرات کاربران

کاربر 5366332
۱۴۰۲/۰۹/۱۰

یکی از کتاب هایی که واقعا دوست داشتم چون با صداقت کامل و بدون هیچگونه قهرمان سازی و دروغ بود..حرف حقیقت همیشه دلنشین و جذابه...گوینده هم کارش عالیه..روح علی کاظم داور شاد

کاربر ۳۲۱۸۴۳۱
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

اجرشون با خدای حی داور

bhre🥑
۱۳۹۸/۰۶/۰۷

...

homa51
۱۳۹۸/۰۶/۰۶

شنیدن خاطرات‌ سید داور جذابیت چندانی‌برایم‌ نداشت.البته‌زحمات سید داور قابل تقدیر است ولی‌ااجر جهادشون را از خداوند طلب کنند بهتره، که خداوند بهترین پاداش دهندگان است.

زمان

۹ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۵۲۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۵۲۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان