دانلود کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن با صدای مسعود فروتن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن اثر رابرت الکس جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن

معرفی کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن

کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن نوشتهٔ رابرت الکس جانسون (درمانگر) و جری رول (روان‌شناس یونگی) و ترجمهٔ سیمین موحد است. ابراهیم حاتمی‌کیا و مسعود فروتن گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و بنیاد فرهنگ زندگی با همکاری نشر جیحون آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده است که به مسائل و معضلات دههٔ سوم زندگی افراد پرداخته و راه کنارآمدن با احساس شکست و کنارگذاشته‌شدن را به شنوندگان خود نشان می‌دهد.

درباره کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن

کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن دربارهٔ دههٔ سوم زندگی انسان‌ها است؛ ۳۰سالگی به بعد.

این کتاب صوتی فرضیه‌ای ساده اما تحول‌آمیز را ارائه کرده است: استعدادهای کشف‌نشده، محروم و یا توسعه‌نیافتهٔ ما، هنگامی که به‌طور کامل در زندگی ما درنیامیزند، می‌توانند در دوران میان‌سالی برایمان مشکل‌ساز شوند و ما را در مسیر افسردگی بیاندازند. این‌گونه ممکن است ناگهان از همهٔ چیزهای اطرافمان متنفر شویم. با این‌حال، زمانی‌که زندگی نزیستهٔ ما به آگاهی کافی برسد، می‌تواند به سوختی تبدیل شوند که ما را به جایی فراتر از محدودیت‌هایمان ببرد؛ حتی اگر شرایط بیرونی ما همیشه قابل‌تغییر نباشد.

هدف کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن این است که به شنوندگان خود کمک کند تا خود را با حرکات و نیروهای دنیای نامرئی بیشتر وفق دهند؛ دنیایی که در زندگی روزمره با آن روبه‌رو هستیم.

این کتاب صوتی به موضوعاتی همچون تحقق توان بالقوه، دوپاره‌شدن همزمان با بالارفتن سن، میان‌سالى، یادگیرى هنر زندگى در لحظه، زندگى نمادین به‌مثابهٔ درمانى براى زندگى تک‌بعدى، تجسم خلاق، سخن‌گفتن با خود، توجه به رؤیاها، کهن‌الگوهاى پختگى، وحدت‌بخشیدن به اضداد زندگى و... پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن

«تا به‌حال آرزوی یک زندگی متفاوت را داشته‌اید؟ در نیمه‌ی اول زندگی مشغول بنای شغل، یافتن شریک زندگی، تشکیل خانواده و انجام وظایف فرهنگی هستیم؛ وظایفی که جزو مطالبات جامعه است. بهای تمدن مدرن و امروزی این است که ما به ناچار تک‌جانبه می‌شویم و بیش از پیش در تحصیلات، حرفه و شخصیتمان تخصص پیدا می‌کنیم. اما زمانی که به نقطه‌ی عطف میان‌سالی می‌رسیم، روان ما شروع می‌کند به جست‌وجوی آنچه که درست، حقیقی و معنادار است. درست همین موقع است که زندگی نزیسته‌ی ما در وجودمان سربرمی‌آورد و خواستار توجه ما می‌شود. این کتاب نوشته شده است تا در زمینه‌ی تبدیل پشیمانی، ناامیدی و نارضایتی به خودآگاهی برتر به شما کمک کند.»

نظرات کاربران

lale
۱۳۹۷/۰۷/۳۰

خیلی گرونه من نمیتونم بخرم مونده حسرت به دلم ازبس کتاباتون گرونه فقط از نسخه ی رایگان استفاده میکنم

آزاده
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

کتاب های رابرت الکس جانسون را اگر در ادامه هم بخوانیم می توانیم به صورت کاربردی درک و اجرا کنیم ... ایشون به مفهوم غنی و روش قابل اجرا در در مان روح متکثر زمان ما رهنمون میشود ...آموزه های

- بیشتر
zeinab
۱۳۹۶/۰۶/۳۱

چه خبره قیمت😢

aramesh
۱۳۹۷/۰۶/۰۵

کم نباشه قیمت یه وقت 😒😒

میترا
۱۳۹۶/۰۹/۱۲

نمونه ای که گذاشتید با صدای اقای حاتمی عالی بود ولی فقط جلب مشتری بود متن کامل اصلا بیان خوبی و رسایی نداشت و موزیک متن ی مارش عزاداری بود که فقط ادمو عصبی میکنه

Maryam Shokri
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

من این کتاب رو به خاطر عدم تواناییم در تحمل کردن صدای گوینده‌ی محترم، رها کردم

pari
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

حیف کتاب به این مفیدی با این موسیقیه غمگین با انرژی منفی .صدای بوق تراکتور بهتره تا این موسیقی🤭😐

M.Z
۱۳۹۸/۰۵/۲۶

این صدا عالیه ولی بیشتر به درد رمان میخوره

وحید
۱۳۹۷/۰۷/۰۷

صدای این یارو مزخرفه انگار خرجین گذاشتن رو کولش 😑

📚Hadis📚
۱۴۰۱/۰۱/۱۳

گوینده عالی موضوع عالی ✨✨✨✨

زمان

۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۹۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۹۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان