دانلود کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب با صدای مریم مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب اثر فرانک کلابی

دانلود و خرید کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب

معرفی کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب

کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب نوشتهٔ فرانک کلابی است. مریم مقدم و سارا تهرانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات گیوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک اثر معاصر و ایرانی با درون‌مایهٔ روان‌شناسانه از مجموعهٔ «پاسپورت خوشبختی».

درباره کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب

کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب را اثری متعهد به ارزش‌های انسانی دانسته‌اند که در آن به ما آموزه‌های انگیزشی برای داشتن زندگی زناشویی بهتر ارائه داده است. مجموعهٔ «پاسپورت خوشبختی» در چند جلد نوشته شده است. فرانک کلابی در هر یک از این جلدها به یکی از محورهای ارتباطی و هنجاری پرداخته است. کتاب «پاسپورت خوشبختی؛ ویزا برای اتاق خواب» جلد نخست این مجموعه محسوب می‌شود. این کتاب به‌صورت کمّی و کیفی زندگی زناشویی را مورد بررسی قرار داده و فرانک کلابی ما را با بایدها و نبایدهای ارتباط با جنس مخالف و زندگی زناشویی آشنا کرده است. فرانک کلابی در کتاب‌های دیگرش همچون کتاب‌های مجموعهٔ «آقای سیب‌زمینی و خانم هویج» نیز به همین مهم پرداخته و گفته شده است که موفق عمل کرده است. می‌دانیم که اتاق‌ خواب یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین فضاهای یک خانه است. در این جلد سعی شده است از مشکلات و معضلاتی که در این فضا رخ می‌دهد، گفته شود.

جلدهای مجموعهٔ «پاسپورت خوشبختی» عبارتند از «ویزا برای اتاق خواب»، «ویزا برای رابطهٔ عاشقانه»، «ویزا برای حال خوب‏‫» و «ویزا برای مجردها». روابط زن و مرد، موضوع این مجموعه است.

شنیدن کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ناداستان ایرانی با درون‌مایه‌های روان‌شناسانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ویزا برای اتاق خواب

«قسمت رمانتیک قضیه کجاست؟ آیا تخت‌خواب رمانتیک است؟ یا چند شاخه گل؟ پس کار، کار همین حوری‌های بهشتی است که فضای اتاق‌ها را رمانتیک می‌کنند. کمی فکر کنید. برگردید به روزهایی که تازه با حوری بهشتیِ زندگی‌تان آشنا شده بودید. همان موقع‌ها که طوفان می‌کردید و البته فکر می‌کردید کار، کار حوری بهشتی است. هان پس چی شد؟ این بانوی شکست‌خورده و غم‌زده، همان حوری بهشتی شما است. البته بانویی که قبلا حوری شما بوده است و حالا شما از او خواسته‌اید استعفایش را بنویسد. پس وجود حوری بهشتی هم برای رمانتیک کردن یک اتاق کافی نیست. چون اگر حوری بهشتی چند بار یک اتاق را رمانتیک بکند و بعد دیگر نتواند که یا آن حوری، حوری نیست و یا اصل رمانتیک کردن اتاق به او باز نمی‌گردد. پس فقط می‌ماند یک گزینه و آن هم خود آقایان هستند. آن‌ها که ادعا دارند، طوفان می‌کنند و دلشان می‌خواهد هر روز دست یک حوری را بگیرند و بهشت واقعی را نشانش بدهند. متاسفانه بسیاری از مردها نمی‌دانند معنای رمانتیک بودن از کجا می‌آید و یا یک زنِ رمانتیک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۵۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۵۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان