دانلود کتاب صوتی پیری پرشور با صدای یهدا امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیری پرشور اثر مارگارتا مگنوسون

دانلود و خرید کتاب صوتی پیری پرشور

گوینده:یهدا امیری
انتشارات:رمانو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی پیری پرشور

کتاب صوتی پیری پرشور نوشتهٔ مارگارتا مگنوسون و ترجمهٔ ندا پوستی زاده است. یهدا امیری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب هنر سوئدیِ سالخوردگی با طراوت.

درباره کتاب صوتی پیری پرشور

کتاب صوتی پیری پرشور مجموعه‌ای از داستان‌ها، تجربه‌های شخصی و نکات عملی را در بر گرفته که مارگارتا مگنوسون از زندگی خود استخراج کرده است. این نویسنده در کتاب حاضر به مسائلی همچون چگونگی پذیرش تغییرات جسمی و روحی، ارزش دوستی‌ها و ارتباطات خانوادگی و اهمیت‌یافتن لذت در فعالیت‌های روزمره پرداخته است. او با طنز و صمیمیت خاص خود به ما نشان داده که چگونه می‌توانیم با عشق و امید به استقبال پیری برویم. «پیری پرشور» به شما کمک می‌کند تا از لحظات کوچک زندگی لذت ببرید و اهمیت ارتباطات انسانی را بیشتر درک کنید؛ همچنین با شنیدن این کتاب می‌توانید نگرش مثبت‌تری نسبت به پیری پیدا کنید و از ترس‌های مرتبط با آن بکاهید. گفته شده است که هدف اصلی این کتاب صوتی، ارائهٔ نگاهی مثبت و الهام‌بخش به فرایند پیری است. مارگارتا مگنوسون با استفاده از تجارب شخصی و دیدگاه‌های فرهنگی سوئدی، به مخاطبش نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند با آرامش و شادی وارد دوران پیری شود. او به ما یادآوری می‌کند که پیرشدن می‌تواند با شادابی، امید و حتی ماجراجویی همراه باشد. این نویسنده، یک هنرمند سوئدی است که با کتاب‌های «هنر سوئدی مرتب‌کردن مرگ» و «هنر سوئدی شاداب پیرشدن» شناخته شده است. او در آثار خود به مسائل زندگی و مرگ با نگاهی عمیق و درعین‌حال ساده و دلنشین پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی پیری پرشور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب پیری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پیری پرشور

«این مفهوم مهم است که نباید کوهی از اشیاء و زباله‌ها را به عنوان میراث برای عزیزانمان باقی بگذاریم تا پس از درگذشت ما مجبور به مرتب‌سازی و تمیزکاری آن‌ها شوند. چرا خانواده و دوستانمان باید از زمان ارزشمند خود در زندگی پرمشغله‌شان برای ساماندهی به آشفتگی‌هایی که خودمان می‌توانستیم مرتب کنیم، استفاده کنند؟ باید به خاطر داشته باشیم که فرزندان و سایر عزیزانمان ممکن است پس از فوت ما بخواهند برخی از وسایل ما را نگه دارند - نه تمامی آنها. پس، ما می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم تا انتخاب‌های خود را به شکلی مناسب‌تر محدود کنند».

*

«بااین‌حال، با پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری مانند فیس‌تایم، اسکایپ، زوم، تیمز، واتس‌اپ و دیگر ابزارهای جذاب، امکانات جدیدی برای ما فراهم شده است. برای ما که بالای هشتاد سال سن داریم، مهم است که با فناوری‌های امروزه به‌روز شویم؛ در غیر این صورت، خطر دارد که از بسیاری از امکاناتی که زندگی مدرن را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند، محروم شویم -نه تنها این، بلکه نمی‌خواهیم فرزندان و نوه‌هایمان فکر کنند ما خیلی پیر و قدیمی هستیم تا در فعالیت‌ها شرکت کنیم-.

این تکنولوژی‌های جدید برای دوستی‌های ما نیز عالی هستند: اکنون لولا و من می‌توانیم از طریق واتس‌اپ یکدیگر را ببینیم و به اندازه‌ی دلخواه صحبت کنیم. و ما می‌توانیم یک نوشیدنی را با هم بنوشیم درحالی‌که به شادی گپ می‌زنیم. نوشیدنی که گرم و شیرین است و سال‌ها مردم را در کوه‌های آلپ گرم نگه داشته است، قطعاً برای ما نیز مفید خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان