دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب بده بستان با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب بده بستان اثر آدام گرانت

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب بده بستان

نویسنده:آدام گرانت
گوینده:شهره روحی
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب بده بستان

کتاب صوتی خلاصه کتاب بده بستان نوشتهٔ آدام گرانت و ترجمهٔ بهاره رستمی است. شهره روحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی رویکردی انقلابی به موفقیت.این اثر صوتی به ما یاد می‌دهد چرا تعاملات ما با دیگران، نقشی کلیدی در موفقیت‌ ما دارد. این کتاب از نویسندهٔ کتاب پرفروش «اصیل‌ها» است.

درباره کتاب خلاصه کتاب بده بستان

کتاب خلاصه کتاب بده بستان دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «بده بستان» نوشتهٔ آدام گرانت است. نویسنده در این اثر رویکردی انقلابی به موفقیت ارائه کرده است. این کتاب صوتی حاوی مضامین عمیقی دربارهٔ این است که چطور می‌توانیم مشاغل‌مان را اداره کنیم، چطور می‌توانیم با دوستان و اقوام‌مان تعامل داشته باشیم، فرزندان‌مان را بزرگ کنیم و مؤسسات و نهادهای‌مان را طراحی کنیم. شنیدن این کتاب روی این افسانه که حرص و طمع، راه رسیدن به موفقیت است، خط بطلان می‌کشد. عقل سلیم می‌گوید افراد بسیار موفق سه ویژگی مشترک دارند: انگیزه، توانایی و فرصت. اگر می‌خواهیم موفق شویم، باید ترکیبی از سخت‌کوشی، استعداد و خوش‌شانسی داشته باشیم.

شنیدن کتاب خلاصه کتاب بده بستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال موفقیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خلاصه کتاب بده بستان

«از نظر آن‌هایی که برابرطلب هستند حال چه در حال معامله کردن کالایی باشند، چه در حال تبادل لطف و خدمت، یک توازن عالی بی‌قیدوشرط بخشیدن و بی‌پروا گرفتن وجود دارد. جایی بین بخشنده‌ها و گیرنده‌ها، برابری‌طلب‌ها برای مبادلات مساوی و عادلانه در تکاپو هستند. میزان بخشندگی یا گیرندگی ما بر اساس اینکه با چه کسی تعامل داریم شکل می‌گیرد. آخرین باری که احساس کردید تحت تأثیر گروهی قرار گرفته‌اید و رفتار خاصی داشتید، چه زمانی بوده است؟ اگرچه هریک از ما شیوه‌ی مدیریت فردی خودمان را در بخشیدن، گرفتن یا برابری‌طلبی داریم، در عین حال رفتار خود را مطابق با افراد یا شرایط خاص تنظیم می‌کنیم. این بخشی از طبیعت ماست که مطابق آنچه در یک وضعیت گروهی از ما انتظار می‌رود رفتار کنیم. به عنوان مثال معمولاً گیرنده‌ها در انظار عمومی سخاوتمندتر هستند، زیرا نمی‌خواهند در نظر دیگران خسیس به نظر برسند.»

معرفی نویسنده
عکس آدام گرانت
آدام گرانت

آدام گرانت نویسنده‌ی آمریکایی است که طی هفت سال متوالی، به عنوان برترین استاد دانشگاه وارتون انتخاب شده است. به عنوان یک روانشناس سازمانی، گرانت بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم انگیزه و معنا را در زندگی پیدا کنیم و حیاتی سخاوتمندانه و خلاقانه‌تر داشته باشیم. او همچنین به عنوان یکی از ۱۰ متفکر تاثیرگذار در زمینه‌ی مدیریت در جهان شناخته شده و نامش اکنون بین نام اعضای گروه ۴۰ زیر ۴۰ مجله‌ی فورچون به چشم می‌خورد. فعالیت‌های گرانت تاکنون در دنیای تجارت و فناوری‌های بزرگ، بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها تا به امروز، سعی داشته‌اند اصول او را در فرهنگ‌ها و شیوه‌های کاری خود پیاده‌سازی کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
۱۹,۹۵۰
۳۰%
تومان