دانلود کتاب صوتی عهد با صدای رضا خضرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عهد اثر دیمون گالگوت

دانلود و خرید کتاب صوتی عهد

معرفی کتاب صوتی عهد

کتاب صوتی عهد نوشتهٔ دیمون گالگوت و ترجمهٔ مریم کشاورز است. رضا خضرایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک رمان از آفریقای جنوبی.

درباره کتاب صوتی عهد

کتاب صوتی عهد یک رمان را در بر گرفته است؛ یک حماسهٔ خانوادگی که حدود چهار دهه بر مرگ ناگهانی یکی از اعضای خانواده تمرکز دارد. خانوادهٔ «سوارت» سه فرزند دارند و در مزرعه‌ای خانوادگی همراه با «سالومه»، یک خدمتکار سیاه‌پوست زندگی می‌کنند. ماجرای کتاب در سال ۱۹۸۶ میلادی و در نزدیکی پرتوریا رخ می‌دهد؛ دوران گذار آفریقای جنوبی از آپارتاید. در طول رمان با اتفاقاتی که در این خانواده رخ می‌دهد، دست وپنجه نرم می‌کنید. نارسایی‌های اخلاقی خانوادهٔ سوارت به‌عنوان تمثیلی برای آفریقای جنوبی پس از آپارتاید و وعدهٔ سفیدپوستان آفریقای جنوبی به سیاه‌پوستان آنجا تفسیر شده است. رمان صوتی «عهد» در سال ۲۰۲۱ میلادی جایزهٔ بوکر را دریافت کرده و در فهرستی طولانی برای مدال «اندرو کارنگی» در ۲۰۲۲ میلادی برای دریافت بهترین داستان قرار گرفته است؛ همچنین در وب‌سایت نقد بوک مارکز، نقدهای تحسین‌برانگیزی برای این کتاب منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی عهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ ادبیات داستانی معاصر آفریقای جنوبی و قالب رمان تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیمون گالگوت

دیمون گالگوت (Damon Galgut) در ۱۲ نوامبر ۱۹۶۳ به دنیا آمد. او رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویسی اهل آفریقای جنوبی است که در پرتوریا متولد شده است. در سال ۲۰۲۱ میلادی بود که برندهٔ جایزه ادبی من بوکر برای رمان «عهد» شد. او در دانشگاه کیپ تاون در رشتهٔ تئاتر تحصیل کرده است.

بخشی از کتاب صوتی عهد

«اعضای خانواده نیز هنوز اینجا هستند. انگار هنوز نمی‌خواهند به خانه‌هایشان بروند. خانه مزرعه بزرگ است و به اندازه‌ی همه جا دارد. واین اولین بار است، که پس از سال‌ها هر سه فرزند خانواده دور هم جمع شده‌اند. تازه آدم‌ها وقتی ناراحت هستند احساساتشان گل می‌کند. البته ناگفته نماند که وکیل هم فردا قرار است برای ناهار آنجا بیاید تا در حضور آن‌ها متن وصیت‌نامه‌ی مانی بررسی کند، این هم می‌تواند دلیل دیگری برای آنجا ماندن باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان