دانلود کتاب صوتی دوستی با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوستی اثر لیدیا دنوورث

دانلود و خرید کتاب صوتی دوستی

معرفی کتاب صوتی دوستی

کتاب صوتی دوستی نوشتهٔ لیدیا دنوورث و ترجمهٔ شادی حامدی آزاد است. بهمن وخشور و شیوا رخشانی و حورا عمادی گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ موفقیت و خودیاری را انجام داده‌اند و آوای چیروک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی دوستی

کتاب صوتی دوستی دربردارندهٔ پژوهشی است که مخاطب را به جست‌وجوی بنیان‌های زیست‌شناختی، روان‌شناختی و تکاملی دوستی دعوت می‌کند. بسیاری لیدیا دنورث، روزنامه نگار علمی را راهنمایی متخصص می‌دانند؛ متخصصی که گذشته، آینده، زیست‌شناسی میدانی و علم عصب‌شناسی را به هم مرتبط می‌سازد تا نشان دهد که بدن و ذهن ما طوری طراحی شده تا در تمام مراحل زندگی‌مان دوستی را تجربه کنیم. او همچنین به فرآیندهایی اشاره کرده است که طی آن‌ها پیوندهای سالم اجتماعی شکل می‌گیرند و حفظ می شوند. با شنیدن این اثر صوتی درمی‌یابید که در عصر رسانه‌های اجتماعی مجازی مفهوم دوستی چه تغییراتی را پشت سر گذاشته است. نویسنده در این اثر صوتی ضمن پرداختن به مفاهیم عمیق دوستی و چگونگی شکل‌گیری آن، به ما می‌گوید که چطور تکامل و زیست‌شناسی به کمک ما می‌ایند تا دوست پیدا کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی دوستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دوستی

«وقتش رسیده که دوستی را به جلو صحنه بیاوریم. آن را آن طور که هست ببینیم. دوستی در حقیقت موضوع مرگ و زندگی است. ریشه در دی ان ای (DNA) ما دارد، در سیم کشی مغزمان. پیوندهای اجتماعی این قدرت را دارند که مسیر زندگی ما را تغییر بدهند؛ و این یعنی دوستی انتخاب ما یا موضوعی تجملی نیست، بلکه موضوعی ضروری است که وجودش برای موفقیت وکامیابی ما حیاتی است. حتی می‌توانیم آن را الگویی بدانیم که روابط دیگرمان را باید بر اساسش بسنجیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
۶۵,۰۰۰
۵۰%
تومان