دانلود کتاب صوتی می‌ توانی اگر بخواهی با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی می‌ توانی اگر بخواهی اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی می‌ توانی اگر بخواهی

معرفی کتاب صوتی می‌ توانی اگر بخواهی

کتاب صوتی می‌ توانی اگر بخواهی نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ محمدجواد شجاعی است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ هشت ویژگی انکارناپذیر یک برنده.

درباره کتاب صوتی می‌ توانی اگر بخواهی

کتاب صوتی می‌ توانی اگر بخواهی هشت ویژگی انکارناپذیر یک برنده را شرح داده است. نویسندهٔ این اثر صوتی باور دارد که ما آفریده شده‌ایم تا کامیاب باشیم و به اهداف بزرگمان برسیم و تأثیر مهمی بر دیگران بگذاریم. جول اوستین در این کتاب هشت اصل را معرفی کرده است که با توسل به آن‌ها قادر خواهیم بود تمام قابلیت‌های وجودمان را شکوفا کنیم. این اصول در زندگی شخصی نویسنده و خیلی‌های دیگر بسیار کارآمد بوده‌ است. این کتاب صوتی شما را به‌سمت آرزوهایتان هدایت می‌کند و کمک می‌کند موفق‌ باشید.

شنیدن کتاب صوتی می‌ توانی اگر بخواهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۹۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۹۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان