دانلود کتاب صوتی انگیزه به سبک مارک منسون با صدای میلاد شکوهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انگیزه به سبک مارک منسون اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی انگیزه به سبک مارک منسون

معرفی کتاب صوتی انگیزه به سبک مارک منسون

کتاب صوتی انگیزه به سبک مارک منسون نوشتهٔ مارک منسون و ترجمهٔ گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد است. میلاد شکوهی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی انگیزه به سبک مارک منسون

کتاب صوتی انگیزه به سبک مارک منسون به ما یاد می‌دهد چطور از شر بهانه‌ها خلاص شویم و به اهدافمان برسیم. می‌دانیم که انگیزه یک مهارت نیست؛ حتی یک ویژگی شخصیتی ثابت هم نیست که ما در زمان تولد آن را داشته باشیم. بسیاری از ما می‌دانیم باید دقیقاً چه کاری را انجام دهیم، اما در آن لحظه حس انجام آن کار را نداریم. در زمان آینده هم وقتی به آن کار فکر می‌کنیم، حوصلهٔ انجام آن را نداریم. بعضی اوقات هدفی شدیداً ما را برانگیخته می‌کند و همه‌چیز در مسیر درست پیش می‌رود، اما چند روز بعد این حس کاهش می‌یابد و دوباره همان حس‌وحال قدیم به‌سراغ ما می‌آید. به‌راستی انگیزه چیست؟ از کجا و چطور شکل می‌گیرد و چه عاملی در شکل‌گیری و از بین رفتن آن دخالت دارد؟ همراه شوید با مارک منسون، نویسندهٔ کتاب مشهور «هنر رندانهٔ به هیچ گرفتن».

شنیدن کتاب صوتی انگیزه به سبک مارک منسون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک منسون

مارک منسون در ۹ مارس ۱۹۸۴ متولد شد. او در ایالت تگزاس بزرگ شد و برای ادامهٔ تحصیل در دانشگاه بوستون به این ایالت نقل‌مکان کرد و در رشتهٔ تجارت جهانی فارغ‌التحصیل شد. او نویسنده، مشاور، کارآفرین و وبلاگ‌نویسی آمریکایی است. کتاب «هنر رندانهٔ به هیچ گرفتن» دومین کتاب مارک منسون است که باعث شد اسم او در تمام جهان شنیده شود. به‌دلیل مهارتش در نویسندگی او را نخبه‌ٔ نویسندگی می‌دانند. «انگیزه به سبک مارک منسون» کتاب دیگری به قلم اوست.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

elmiiira
۱۴۰۳/۰۵/۲۹

انگیزه بخش و انرژیک

💍
۱۴۰۳/۰۵/۲۷

ساده،جذاب و کاربردی بود

MOHAMMAD
۱۴۰۳/۰۵/۳۱

اگر برای انجام هرکاری نیاز به انگیزه و اجبار دیگران دارید این کتابو بخرید

farhad
۱۴۰۳/۰۵/۳۱

👌👌👌

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۹,۱۰۰
۳۰%
تومان