دانلود کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک با صدای علی عبدل‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک اثر دانیل جیمز هولینز

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

معرفی کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک نوشتهٔ دانیل جیمز هولینز و ترجمهٔ سید خشایار کیافر است. علی عبدل‌ پور گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ روان‌شناسی  را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

دانیل جیمز هولینز کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک را در هست فصل نگاشته است. او در این اثر صوتی بیان کرده است که استفاده از روان‌شناسی تاریک همیشه مخرب و مضر نیست. به گفتهٔ نویسنده این حوزه گاهی مزایایی دارند که افراد با استفاده از آن می‌توانند از کنترل شدن توسط دیگران جلوگیری کنند و به شناخت عمیق‌تری از دیگران دست یابند. نویسنده برای آموزش برخی راهکارهای روان‌شناسی تاریک از مجموعه‌ای از مثال‌هایی استفاده کرده است. در فصل اول روان‌شناسی تاریک را معرفی می‌شود. فصل دوم مبانی موقعیت‌های هیجانی پنهان و ایجاد تغییرات روان‌شناختی احساسات دیگران آموزش داده می‌شود. نویسنده در فصل سوم به تحلیل روان‌شناسی تاریک پرداخته و در فصل چهارم توضیح داده که دست‌کاری و اعمال نفوذ چه معنایی دارد. فصل پنجم به هیپنوتیزم یا خواب مصنوعی اختصاص دارد و انواع هیپنوتیزم و روش‌های آن را آموزش داده شده‌اند. دانیل جیمز هولینز در فصل ششم به موضوع متقاعدسازی پرداخته و راه‌های شکل نوین متقاعدسازی را بیان کرده است. در فصل هفتم این اثر صوتی فریب‌کاری توضیح داده شده است و درنهایت، فصل هشتم روش‌های محافظت از خود در مقابل دست‌کاری دیگران در اختیار مخاطب قرار گرفته است.

شنیدن کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی، به‌ویژه روان‌شناسی تاریک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رازهای روانشناسی تاریک

«هنگامی که به مفهوم متقاعدسازی می‌اندیشید، چه چیزی به ذهنتان می‌آید؟ برخی ممکن است به پیام‌های تبلیغاتی که بینندگان را ترغیب می‌کنند تا یک محصول خاص را بخرند بیندیشند، در حالی که دیگران ممکن است یک نامزد سیاسی را تصور کنند که تلاش می‌کند رای‌دهندگان را برای انتخاب نام خود در پای صندوق‌های رأی تحت تاثیر قرار دهد. متقاعدسازی یک نیروی قدرتمند در زندگی روزمره است و به طور کلی تأثیر عمده‌ای بر جامعه دارد. سیاست تصمیمات قانونی رسانه‌های جمعی اخبار و تبلیغات همگی دارای قدرت متقاعد سازی و تأثیرگذاری بر ما هستند.

گاهی اوقات سعی در باور آن داریم که ما از متقاعد شدن مصون هستیم و اینکه دارای توانایی طبیعی برای دیدن بازارگرمی‌ها و شیرین‌زبانی‌ها هستیم و حقیقت را در موقعیت‌های مختلف درک می‌کنیم و با اراده خود و بدون دخالت به نتایج دست می‌یابیم. این موضوع ممکن است در برخی موارد صحت داشته باشد، اما به نظر می‌رسد متقاعدسازی تنها از طریق فروشنده‌ای که تلاش می‌کند یک ماشین به شما بفروشد یا یک تبلیغ تلویزیونی که سعی در ترغیب شما برای خرید جدیدترین و عالی‌ترین محصولات را دارد، صورت نمی‌گیرد. متقاعدسازی می‌تواند به شیوه‌های بسیار نامحسوس انجام گیرد و اینکه ما چطور به این تأثیرها پاسخ می‌دهیم به عوامل متنوعی بستگی دارد.»

نظرات کاربران

zhila
۱۴۰۳/۰۵/۰۷

بسیار عالی واقعا لذت بردم

mohammad hanif
۱۴۰۳/۰۵/۲۷

لااقل برای بنده مفیده چون به قول نویسنده درگیری ذهنیم مشکلاتی برام ایجاد کرده.

کاربر 8675635
۱۴۰۳/۰۵/۲۶

اونقدرا هم که بولد شده کتاب خاصی نیستش ...

کاربر 5511123
۱۴۰۳/۰۶/۰۵

فوق العاده ، کاش در این زمینه کتاب‌های بیشتری رو قرار میدادن

Emir Eary (Bruxo)
۱۴۰۳/۰۵/۲۶

کتاب بدیهیات رو میگه و کلک تبلیغاتی هستش اصلا پیشنهاد نمیشه

کاربر 8778777
۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بنظرم کتاب خوبیه

کاربر 8617956
۱۴۰۳/۰۶/۱۰

کاربردی و خاص

کاربر 8873692
۱۴۰۳/۰۶/۰۳

به نظرم کتاب نسبتاً بدی نبود...ولی به نظرم زیاد مفید نیست.

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۱۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۱۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۳۰%
تومان