دانلود کتاب صوتی همینه با صدای سامان قلیچ‌خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همینه اثر کوروش علیانی

دانلود و خرید کتاب صوتی همینه

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی همینه

کتاب صوتی همینه نوشتهٔ کوروش علیانی است. گویندگی این کتاب صوتی را سامان قلیچ خانی انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ شوخی‌های نویسنده با سرداران و پادشاهان.

درباره کتاب صوتی همینه

کتاب صوتی همینه یک مجموعهٔ طنز را در بر گرفته است. نویسنده با پادشاهان و سرداران تاریخ شوخی کرده و مقاطع تاریخی ایران و احوالات زندگی پادشاهان را در غالب طنز بیان کرده است. اولین دوره مربوط به «صلاح الدین ایوبی» است و موضوعش بلاهتی است که در جنگ‌های صلیبی بود. دورۀ بعدی دورۀ «سلطان محمد خوارزمشاه» است؛ دورهٔ کسی که پای چنگیزخان را به ایران باز کرد. بعدی خود چنگیزخان و بعدی «جلال الدین خوارزمشاه» پسر «سلطان محمد» است. بعد از «شاه سلطان حسین» داستان به‌سمت نادرشاه افشار می‌رود. ماجراهای محمدشاه و ناصرالدین شاه هم در ادامهٔ کتاب آمده است. کتاب اینجا تمام می‌شود. صلاح الدین ایوبی، چنگیزخان مغول، سلطان جلال‌الدین و محمد خوارزمشاه، شاه سلطان حسین صفوی، نادرشاه افشار، محمدشا قاجار و بلاخره ناصرالدین‌شاه شاهانی هستند که کورش علیانی در این کتاب صوتی به‌سراغشان رفته و زندگی آنان را دست‌مایهٔ لطیفه‌گویی خود کرده است.

شنیدن کتاب صوتی همینه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران قطعات طنز تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی همینه

«ناصرالدین‌شاه پادشاه عجیبی بود؛ قبل از هر کاری به‌دنیا آمد و بعد از یک عمر زندگی مرد. ناصرالدین‌شاه پادشاه با فرهنگی هم بود؛ شعر می‌گفت، نقاشی می‌کشید، به کوه‌نوردی و شکار و عکاسی و زبان فرانسه هم علاقه داشت و و از سیاحت سیر نمی‌شد. یکی دو تا سیاحت‌نامهٔ مشهور هم نوشته که بهشان می‌گویند «سفرنامهٔ ناصرالدین شاه». اختراعاتی هم دارد.۴۲۰ حالا البته یک کمی هم بد اخلاق بود و گاهی کمکی فحش هم می‌داد. مثلاً در یک نامه‌ای که جزو اسناد رسمی مملکتی هم هست خطاب به حاکم اصفهان نوشته «ظل‌السلطان! این کمپانی تنباکوی ایران دیگر کدام پدرسوخته و کدام …ای است.» یک روز هم یک معما طرح کرد و بعد وقت جواب دادن به معما همهٔ دربار را به فحش کشید و رفت. اما این ماجراها تقصیر خودش نبود. از بچگی دور از کانون گرم خانواده بزرگ شده بود و تا حدودی مرد خودساخته‌ای بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان