دانلود کتاب صوتی قوشلار داها قورخمورلار با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوشلار داها قورخمورلار اثر رقیه کبیری

دانلود و خرید کتاب صوتی قوشلار داها قورخمورلار

معرفی کتاب صوتی قوشلار داها قورخمورلار

کتاب صوتی قوشلار داها قورخمورلار نوشتهٔ رقیه کبیری است. گروهی از گویندگان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات موغام آن را منتشر کرده است. این رمان به زبان ترکی نوشته شده است.

درباره کتاب صوتی قوشلار داها قورخمورلار

کتاب صوتی قوشلار داها قورخمورلار دربردارندهٔ رمانی تاریخی است که به زبان ترکی نگاشته شده است. رقیه کبیری در این رمان صوتی از حوادث دهه‌های ۱۳۱۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۳۰ در آذربایجان و ایران سخن گفته است. نویسنده در این اثر صوتی نگاهی به وضعیت اجتماعی داشته و بر نقش زنان در جریان‌های سیاسی تأکید کرده است. در این اثر می‌توانید بررسی‌های روانکاوانهٔ نقش اجتماعی زنان و ظلم مضاعف بر آن‌ها را در قالب یک رمان تاریخی بشنوید. 

رقیه کبیری در بسیاری از آثار خود به موضوع زن و مسئلهٔ هویت و زبان پرداخته است. او کوشیده است در این رمان با زبانی ادبی، مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و انسانی را به هم تنیده و از خلال حوادث ماوقع در جغرافیای زیستی خود و اطراف را به مخاطب امروزی چونان تابلویی هنری معرفی کند. مخاطب پس از شنیدن این رمان صوتی می‌تواند از برخی از مسائل جامعه در ده‌های نخست سدهٔ ۱۳۰۰ آگاهی بیشتر و درک بهتری پیدا کند.

شنیدن کتاب صوتی قوشلار داها قورخمورلار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی آذربایجان و علاقه‌مندان به مطالعه رمان‌هایی که به زبان ترکی نگاشته شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رقیه کبیری

رقیه کبیری متولد ۱۳۴۱ در خوی، رمان‌نویس، داستان‌نویس و شاعری از منطقهٔ آذربایجان است. رقیه کبیری که بیش از ۱۹ اثر منتشر کرده، بیشتر آثار خود را به زبان ترکی نوشته است. سه کتاب «اوره‌ییم آغرییر»، «ائویم» و «مر آغاجی‌نین کهربا گوزلری» از او توسط انتشارات «قانون» در جمهوری آذربایجان هم به چاپ رسیده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۵۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۵۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان