دانلود کتاب صوتی قدرت مداومت با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت مداومت اثر جف اولسون

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت مداومت

نویسنده:جف اولسون
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت مداومت

کتاب صوتی قدرت مداومت نوشتهٔ جف اولسون و ترجمهٔ سمانه فلاح است. گویندگی این کتاب صوتی را حامد بیطرفان انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد تبدیل نظم و ترتیب به شادی و موفقیت‌های بزرگ.

درباره کتاب صوتی قدرت مداومت

کتاب صوتی قدرت مداومت حاوی نکاتی طلایی برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی است. این کتاب صوتی نمایش منحصربه‌فردی از چگونگی اعمال تغییرات و اقدامات کوچک برای کسب موفقیت‌های بزرگ است. این کتاب حاوی استراتژی‌های بزرگ، شگفت‌انگیز اما ساده‌ای است که قادر است شرایط شخصی، خانوادگی و شغلی مار را تحت‌تأثیر و برایند مثبت خود قرار دهد؛ همچنین این کتاب گنجینه‌ای است که می‌توان از آن به‌عنوان یک مرجع جامع در هر جنبه‌ای از زندگی به‌ویژه در کسب‌وکار استفاده کرد. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چطور تا سرحد هر چیزی پیش بروید. جف اولسون در کتاب صوتی حاضر به مورد دیگری هم اشاره می‌کند که در عین کوچک و پیش‌پاافتاده‌بودن، تأثیر شگرفی بر موفقیت افراد دارد. او باور دارد که افراد موفق، کوچک‌ترین تصمیمات روزانه‌شان را هم با نیت موفق‌ترشدن می‌گیرند و در انجام این کارهای ساده، مداومت به خرج می‌دهند؛ مثلاً همهٔ ما می‌دانیم که چند دقیقه ورزش‌کردن در روز،‌ به سلامتمان کمک شایانی می‌کند، ولی شاید در انجام هرروزهٔ آن، سستی به خرج دهیم. افراد موفق به این کار به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند و با تکرار آن در هر روز، مطمئن می‌شوند که در آینده از سلامت و آمادگی جسمانی خوبی برخوردار خواهند بود.

شنیدن کتاب صوتی قدرت مداومت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جف اولسون

جف اولسون (Jeff Olson) در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکو به دنیا آمد. او در زمینهٔ کسب‌وکار در حوزه‌های فروش، بازاریابی و توزیع تخصص دارد و تحصیلاتش را هم در رشتهٔ بازاریابی از دانشگاه نیومکزیکو انجام داده است. جف اولسون در چندین شرکت و سازمان مهم در آمریکا فعالیت داشته، چند سازمان فروش و بازاریابیِ چندمیلیون‌دلاری ساخته و سمینارهایی را در شهرهای بزرگ ایالات متحده برگزار کرده است. او بیش از ۹۰۰ برنامهٔ تلویزیونی با موضوع «توسعهٔ شخصی» تولید کرده و به صدها هزار نفر کمک کرده تا به سطوح بهتری از آزادی مالی و تعالی شخصی دست پیدا کنند. بعضی آثار مکتوب جف اولسون عبارتند از: «برتری خفیف»، «موفقیت برای نوجوان‌ها: نوجوان‌های واقعی از برتری خفیف می‌گویند»، «قدرت مداومت: نکاتی طلایی برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی».

بخشی از کتاب صوتی قدرت مداومت

«مردی ثروتمند در انتهای روز دو پسر دوقلوی خود را صدا زد تا به آن‌ها بگوید قبل از اینکه بمیرد می‌خواهد به آن دو فرصتی بدهد که برای کسب تجربه و ثروت، از زندگی در این دنیا نیز لذت ببرند. او به پسرانش گفت: اگر من چنین فرصتی را به شما بدهم، در حقیقت دو دنیا را به شما هدیه کرده‌ام. اما چون نمی‌توانم، شما را تنها با یک هدیه برایتان برای همیشه ترک می‌کنم.

پسران با شنیدن حرف‌های پدر خود به گریه افتادند و ناراحت بودند که پدر خود را در آستانه‌ی مرگ می‌دیدند. پدر دست خود را به سمت دو کیف دراز کرد و گفت من به هریک از شما یک کیف می‌دهم. شما می‌توانید داخل آن را از هر چیزی پر کنید. این تنها به انتخاب شما بستگی دارد.»

معرفی نویسنده
عکس جف اولسون
جف اولسون

جف اولسون کارآفرین، ناشر، مدیر فروش و نویسنده‌ی آمریکایی است که در ایران با دو کتاب مشهور و پرفروش برتری خفیف و قدرت مداومت شناخته می‌شود. او در این دو کتاب هر چه که در سال‌ها تحصیل و کار فراگرفته را در اختیار خواننده می‌گذارد و خواننده‌ی کتاب‌های او می‌تواند به جای عبور از یک راه مال‌رو از یک جاده‌ی ساخته‌شده و راحت به مقصد خود برسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان