دانلود کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب) با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب) اثر برنه براون

دانلود و خرید کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب) نوشتهٔ برنه براون و ترجمهٔ فاطمه مختاری است. گویندگی این کتاب صوتی را افشین اعتماد انجام داده و آسمان نیلگون (کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب) [The gifts of imperfection] کتابی در حوزهٔ خودیاری از برنه براون، پژوهشگر و نویسندهٔ آمریکایی است. این کتاب صوتی را برآمده از سال‌ها پژوهش براون در حوزهٔ شجاعت، شرم‌ساری و آسیب‌پذیری دانسته‌اند. اساس این کتاب بر پذیرش خود و عبور از موانع رسیدن این هدف است. براون علاوه‌بر شرح زندگی مطلوب و شاد با زبانی روان، راهکارهایی عملی را برای رسیدن به این هدف مطرح کرده است. این اثر صوتی حاصل آشکارشدن حقایقی بر نویسنده پس از سال‌ها پژوهش است؛ حقایقی که دریافتِ آن‌ها به‌مثابهٔ بیداری از خوابی سنگین است؛ خوابی که بیداری از آن سخت است؛ چون به طیف مختلف و وسیعی از انسان‌ها در دوره‌های متفاوت و با نژاد‌های گوناگون و سطح آگاهی ناهمگون، در پوشاندن ضعف‌هایشان کمک ‌کرده است! حاصل این تعمقات که به‌تعبیر برنه براون مثل پتکی بر سرش وارد شده، می‌تواند بسیاری از انسان‌ها را از خواب سنگین کمال‌گرایی و عیب‌پوشی جعلی بیدار کند. برنه براون پس از تبیین هدفش در نوشتن کتاب صوتی «موهبت کامل‌نبودن» و مطرح‌کردن نوعی از زندگی که آن را «زندگی باتمام‌وجود»، از موانع رسیدن به این هدف سخن گفته است. او که سال‌ها دررابطه‌با احساساتی همچون شرم و ترس تحقیق کرده، موانع رسیدن به زندگی باتمام‌وجود را در پروبال‌دادن چنین احساساتی می‌بیند. این نویسنده، در نهایت راهکارهای ده‌گانهٔ خود را برای رسیدن به اهداف کتاب، در دستیابی به زندگی شاد و روبه‌رشد، بر اساس پذیرش نقاط ضعف و دوست‌‌داشتن خود، توضیح داده است. او در طرح راهکارهایش از کلی‌گویی پرهیز کرده است. راهکارهای پیشنهادی او شامل جزئیاتی روشن است که در بیان آن‌ها از تجربه‌های خود در ارتباط با مخاطبانش بهره گرفته است. برنه براون با تأکیدی ویژه‌ بر تمرین در ساختن عادات مفید و نجات‌بخش، از پرورش روحیهٔ تاب‌آوری، رهاکردن کمال‌گرایی، رهاکردن مقایسه، پرورش بازی و استراحت برای رهاکردن فرسودگی و بازدهی و راهکارهایی این‌چنینی برای رسیدن به زندگی اصیل و «باتمام‌وجود» سخن به میان آورده است. کتاب موهبت کامل نبودن پس از انتشار در ۲۷ اوت ۲۰۱۰، با استقبال گستردهٔ مخاطبان همراه شد.

شنیدن کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برنه براون

برنه براون، استاد دانشگاه هیوستون و مدیر بنیاد هافینگتون بوده است. او کرسی استادی رشتۀ مددکاری اجتماعی را در اختیار داشته و مطالعه و پژوهش‌هایی در زمینه‌های مختلف از جمله شجاعت، آسیب‌پذیری، شرم و همدلی انجام داده است. از این پژوهشگر و نویسنده، کتاب‌هایی مانند «جرئت بسیار» (در سال ۲۰۱۲ در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشت.)، «با اقتدار برخاستن»، «شجاعانه رهبری کن» و «موهبت‌ کامل نبودن» منتشر شده است. سخنرانی برنه براون در برنامهٔ تد (TED Talk) با عنوان «قدرت آسیب‌پذیری» بیش از ۳۰ میلیون بار تماشا شده است.

بخشی از کتاب صوتی موهبت کامل نبودن (خلاصه کتاب)

«اعتبار یکی از بخش‌های بزرگی‌ست که مردم باید آن را درک کنند. معتبر بودن و تمرین آن به شما کمک می‌کند تا فرد بهتری به نظر برسید. توانایی درک نواقص، آسیب‌پذیری یا تعیین مرزها در زندگی مهم است. تشویق به دلسوزی و ارتباط نیز به زندگی از صمیم قلب کمک می‌کند؛ به‌طوری‌که حتی در زمان سختی، زمانی که درگیر احساس شرم هستید، وقتی احساس خوشحالی می‌کنید که خودِ واقعی‌تان باشید و دست از خشنود کردن مردم هم بردارید. واقعی‌بودن سخت است. براون درباره‌ی نقل‌قولی دراین‌باره از ای. ای. کامینگز، شاعر آمریکایی می‌گوید: «زمانی که دچار حس گناه و شرم می‌شویم، سخت است تا خود واقعی‌مان باشیم. اما می‌توانید با داشتنِ صداقتِ خود، بدون آنکه باعث رنجش دیگران شود، با ناراحت‌ نشدن از صحبت دیگران، با نشان‌دادنِ اینکه موضوع را می‌فهمید اما نه این‌طور که انگار همه‌چیزدان هستید و البته با نگفتنِ حرف‌های منفور اعتبار کسب کنید و خود واقعی‌تان باشید. البته برای اینکه خود این‌طور باشیم همیشه این راه‌ها وجود ندارند. اگر محافظه‌کارانه بخواهید این کارها را انجام دهید، خُب انجام دهید! اما باعث خوشحالی دیگران نخواهد شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان