دانلود و خرید کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل شایان شلیله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل اثر شایان شلیله

کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

نویسنده:شایان شلیله
انتشارات:انتشارات بله
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل نوشتهٔ شایان شلیله است. انتشارات بله این کتاب را در سال ۱۴۰۲ روانهٔ بازار کرده است. این اثر از چالش‌های مدیریت در ایران سخن گفته است.

درباره کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل، نگاهی خودمانی و متفاوت به چالش‌های مدیریت در ایران انداخته است. این کتاب در ۷ بخش به ویژگی‌های فردیِ یک مدیرعامل، چالش‌های حوزهٔ منابع انسانی (HR)، بازاریابی (Marketing) به‌عنوان قلب هر کسب‌وکار، گرفتن تصمیم‌های لحظه‌ای و بدون برنامهٔ قبلی و موضوع پایبندنبودن به برنامه، تشکیل یک گروه رؤیایی، نبود فرهنگ سازمانی و کاراکتر برای برند و کاراکتر برای شرکت و چندین نکتهٔ مهم برای مدیرعامل‌ها پرداخته است. شایان شلیله در این کتاب از اشتباه‌های رایج مدیرعامل‌ها سخن گفته است؛ مدیرعامل‌ها به‌عنوان افرادی که بنیان‌گذار یک شرکت یا سازمان و صاحب یک کسب‌وکار هستند. نویسنده گفته است که این کتاب دارای زبانی دوستانه و محاوره‌ای است. او از سال ۱۳۸۰ تقریباً به‌صورت حرفه‌ای در حال کار در فضای اینترنت بوده است. او‌ال‌سی، ای‌نتورک، پایگاه خبری وب‌سایت‌های ایران، جشنوارهٔ وب و موبایل ایران برخی از حوزه‌های کاری شایان شلیله بوده است. این اثر نتیجهٔ همکاری این نویسنده با شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و مدیرعامل‌های گوناگون است. اشتباهات رایج مدیرعامل‌ها کدامند؟ این کتاب را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کسب‌وکار و مدیریت در ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7187246
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

نگارش بسیار ضعیف و پر از اشکال ویرایش فنی و دستوری انجام نشده و گویا حتی بازخوانی هم نشده. محتوای چندان غنی‌ای هم نداره.

کاربر 8577956
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

پر از غلط املایی و نگارش محاوره ای هست، از ناشر تعجب میکنم که یه ویراستاری نکرده و چاپ کرده. متعجبم از نویسنده که اسمش براش مهم نبوده و چطور یه دور دیگه نخوانده و غلط های به این سادگی را

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان