دانلود کتاب صوتی تبدیل اهداف به دستاورد با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تبدیل اهداف به دستاورد اثر جیم کالینز

دانلود و خرید کتاب صوتی تبدیل اهداف به دستاورد

نویسنده:جیم کالینز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تبدیل اهداف به دستاورد

کتاب صوتی تبدیل اهداف به دستاورد نوشتهٔ جیم کالینز و ترجمهٔ فاطمه باغستانی و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی تبدیل اهداف به دستاورد

کتاب صوتی تبدیل اهداف به دستاورد نوشتهٔ جیم کالینز کتاب هفتم از مجموعه مقالات هاروارد است. بیشتر مدیران اجرایی هدف بزرگ، دشوار و بی‌باکانه در ذهن دارند. یکی می‌خواهد برندش را محبوب‌تر از کوکاکولا کند، دیگری می‌خواهد زیباترین وب‌سایت را در فضای مجازی داشته باشد و یکی دیگر می‌خواهد شرکتش را طوری اداره کند که تمام رقابتش را پشت سر بگذارد. بنابراین همه مدیران امیدوارند که اهداف بزرگشان به واقعیت تبدیل شود. در این کتاب صوتی می‌شنوید که آیا تحقق این ایده‌های بلندپروازانه شدنی است؟ اگر بله، چگونه؟

شنیدن کتاب صوتی تبدیل اهداف به دستاورد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.


معرفی نویسنده
عکس جیم کالینز
جیم کالینز

جیم کالینز نویسنده معروف کتاب‌های مدیریت است که در ۲۵ ژانویه ۱۹۵۸ در کلرادو آمریکا متولد شد. او مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه استنفورد و دکتری افتخاری را از دانشگاه کارادو گرفت. کالینز فردی است که عمر خود را به تحقیق و پژوهش در زمینه مدیریت گذرانده. کارنامه زندگی او پر از کتاب‌های مختلف است. کتاب‌هایی که برخی از آن‌ها حتی تا ده میلیون نسخه در جهان هم به فروش رسیده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان