دانلود کتاب صوتی رهبری اقیانوس آبی با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری اقیانوس آبی اثر مهربان جزینی

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری اقیانوس آبی

معرفی کتاب صوتی رهبری اقیانوس آبی

کتاب صوتی رهبری اقیانوس آبی نوشتهٔ دبلیو چان کیم و رنه مابورن و ترجمهٔ بیتا براتی و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بستهٔ همراه مدیران؛ دانشکدهٔ کسب‌وکار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی رهبری اقیانوس آبی

کتاب صوتی رهبری اقیانوس آبی يکی از پرطرفدارترين و تأثيرگذارترين کتاب‌هايی است که تاکنون نوشته شده است. شرکت‌ها، دولت‌ها و سازمان‌های غيرانتفاعی در سراسر جهان تئوری رهبری اقيانوس آبی را به‌طور گسترده پذيرفته‌اند. در حال حاضر، اين تئوری در بيش از هشتاد هزار دانشگاه در سراسر جهان آموزش داده می‌شود. نويسندگان اين کتاب استادانی هستند که در دومين دانشکده بزرگ کسب‌وکار جهان، اينسيد، تدريس می‌کنند؛ همچنين آن‌ها مؤسس کانون استراتژی اقيانوس آبی هستند و کتاب رهبری اقيانوس آبی را به‌صورت مشترک نوشته‌اند.

استراتژی اقیانوس آبی از این اصل شکل گرفته است که در یک اقیانوس، هم جاهایی وجود دارد که در آن همه حضور دارند، رقابت به شدت در جریان است و انگار این حجم از رقابت و عدم سلامت در بازار رنگ آن را سرخ کرده است. هم قسمت‌هایی هست که آب دست نخورده و شفاف مانده است. شما باید آن قسمت آبی اقیانوس را پیدا کنید. 

شنیدن کتاب صوتی رهبری اقیانوس آبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران و متخصصان حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان