دانلود کتاب صوتی مدیریت اجرایی مؤثر با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت اجرایی مؤثر اثر پیتراف دراکر

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت اجرایی مؤثر

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مدیریت اجرایی مؤثر

کتاب صوتی مدیریت اجرایی مؤثر نوشتهٔ پیتراف دراکر و ترجمهٔ ایوب احمدیان و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی مدیریت اجرایی مؤثر

کتاب صوتی مدیریت اجرایی موثر نوشتهٔ پیتر اف دراکر یکی از مقالات مجموعه هاروارد است. آیا از اینکه رهبر متولد نشده‌اید نگرانید؟ آیا فاقد کاریزما هستید؟ نیازی به این‌ها نیست. نگران نباشید، زیرا رهبری فقط امری مربوط به شخصیت یا استعداد نیست. درواقع بهترین رهبران شخصیت‌ها، نگرش‌ها، ارزش‌ها، نقاط قوت و ویژگی‌های متفاوت دیگری دارند. بعضی برون‌گرا، بعضی درون‌گرا، بعضی کنترل‌گر هستند. بعضی آسان‌گیر، بعضی سخاوتمند یا عصبی، بعضی شهودی و بعضی حسی هستند. پس رهبران موثر در چه چیزی مشترک‌اند؟ کتاب صوتی مدیریت اجرایی مؤثر را بشنوید تا به پاسخ این سوال برسید.

شنیدن کتاب صوتی مدیریت اجرایی مؤثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مدیران و رهبران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان