دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه) با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه) اثر جیمز کلیر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه)

معرفی کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه)

کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه) نوشتهٔ جیمز کلیر و ترجمهٔ مهدیه شعبانی فقفوری است. مهدی صفری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه)

کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه) حاوی راهنمایی کاربردی درباره‌ٔ نحوه‌ٔ تغییر تدریجی عادت‌‌های روزمره است. جیمز کلیر در این کتاب پرفروش، با ترسیم قوانین کلی درباره‌ٔ عادت‌‌ها، راهکارهایی را برای سازمان‌‌دهی عادت‌‌های خوب در مقابل عادت‌‌های بد ارائه کرده است. ویژگی این کتاب آموزشی و انگیزشی، تأکید بر تغییر تدریجی و مستمر عادت‌‌های انسانی است. این نویسنده توضیح داده است که فرد برای تغییر عادت‌‌هایش نیاز به تمرکز بر روی فرایند آن دارد. بحث دیگری که این کتاب صوتی به آن توجه کرده، این است که انسان برای تغییر عادت‌‌هایش نیازمند تغییر هویت خود است. نویسنده به مخاطبش گوشزد کرده که تغییر هویت از «من می‌‌خواهم» به «من هستم» آغاز می‌‌شود. جیمز کلیر، نشانه و میل شدید به چیزی، واکنش و پاداش را چهار قانون تغییر رفتار فرد دانسته است. کتاب صوتی «عادت‌‌های اتمی»، تغییر رفتار را مستلزم یادگیری و رعایت این چهار قانون می‌‌داند. اصرار نویسنده بر روی این چهار قانون، به این دلیل است که به اعتقاد او عادت‌‌های خوب فرد، با تمرین مداوم چهار قانون تغییر رفتار، ملکه‌ٔ ذهن خواهند شد. گفته شده است که با این نکاتی که جیمز کلیر در کتاب «عادت‌‌های اتمی» آورده، فرد به مرور زمان و به‌صورت بسیار تدریجی، مسیر موفقیت در زندگی را طی خواهد کرد؛ زیرا همواره سد راه موفقیت، عادت‌‌های بدی است که آدم از آن‌‌ها اجتناب نمی‌‌کند و شاید به خاطر همین نکته است که این کتاب پس از چاپ، استقبال قابل‌توجهی را از جانب علاقه‌‌مندان و مخاطبان این حوزه به خود دیده است.

شنیدن کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاسی آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئلهٔ «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلیر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او ازطریق خبرنامه‌ٔ ایمیلی قدرتمندی، ارتباطی با طرفدارانش در کل دنیا برقرار کرده و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به اشتراک گذاشته است؛ همچنین از طریق وب‌سایتش به‌نشانی jamesclear.com (که ماهانه چند میلیون بازدید دارد)، با همراهانش در ارتباط است. یکی از کتاب‌های مشهور او «عادت‌های اتمی» نام دارد.

بخشی از کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه)

«فرضیه‌ی سیر تکامل به اجداد ما کمک کرد به بقا ادامه دهند، اما آن‌قدرها با انسان‌های مدرن مهربان نبود که برخی عادت‌های عجین‌شده در وجود ما باقی بماند. مغز ما آماده‌ی پاسخ به برخی محرک‌های خاص است؛ چون این محرک‌ها هزاران یا میلیون‌ها سال پیش برای ما مفید بودند. مثلا هله‌هوله‌ها این خاصیت را دارند که هر آنچه را مغز بدوی ما احساس می‌کند، در اختیارش قرار می‌دهند؛ مانند نمک، چربی و کالری اضافه. با اینکه بدن ما دیگر دلیلی برای انباشتن و ذخیره کردن این مواد ندارد. برای ما بهتر است که هوس میوه‌های تازه و سایر مواد غذایی سالم را بکنیم، اما غریزه‌ی قدیمی ما اصرار دارد چربی و مواد انرژی‌زا را ذخیره سازد. تمام این موارد فوق‌العاده جذاب و مقاومت‌ناپذیر است و ما همواره آن را می‌خواهیم. یک صنعت تنها اختصاص به این دارد که تمایل ما را برانگیزد و سایر صنایع نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا محصولات دیگر را برای ما جذاب و خواستنی کنند و تمایل ما را برای خرید آن افزایش دهند. این، قانون دوم تغییر رفتار است: جذابش کن!»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان