دانلود کتاب صوتی باور کن با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باور کن اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی باور کن

معرفی کتاب صوتی باور کن

کتاب صوتی باور کن نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ شاهین غفاری است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است. این اثر درمورد ایمان و امیدواری است.

درباره کتاب صوتی باور کن

کتاب صوتی باور کن (نام تو روی امید حک شده) به شما کمک می‌کند در زمانی که به نظر می‌رسد هیچ امیدی به بهترشدن اوضاع وجود ندارد، همچنان امیدوار بمانید. اگر اندک فاصله‌ای با ناامیدی دارید و یا هر اتفاقی را در زندگی تاریک می‌بینید، این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا به قدرت باور و امیدواری ایمان بیاورید. جول اوستین در این کتاب صوتی، موقعیت‌هایی را توصیف می‌کند که ممکن است شما با یکی از آن‌ها هم‌ذات‌پنداری کنید. گفته شده که با خواندن این داستان‌ها احساس می‌کنید که ایمان شما قوی‌تر شده و شادی و سعادت به زندگیتان بازگشته است. باور به اتفاقات خوب و افکار مثبت یکی از مواردی است که در کتاب صوتی «باور کن» به آن پرداخته شده است. جول اوستین معتقد است زندگی کوتاه‌تر از آن است که بخواهیم همیشه منفی‌بافی کنیم و از دیگران کینه داشته باشیم.

شنیدن کتاب صوتی باور کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب صوتی باور کن

«ممکن است یک تشخیص پزشکی بد دریافت کنید که بیشتر مردم را ناراحت می‌کند اما شما را نه. شما به امید تکیه دارید. "من می‌دانم که خداوند سلامتی را به من بازمی‌گرداند." ممکن است یک ناامیدی یا فقدان را از سر بگذرانید و هیجاناتی را تجربه کنید که شما را به‌سوی تلخی و افسردگی سوق دهند، اما قدرتی شما را سرپا نگه می‌دارد. نمی‌توانید توضیحش دهید اما در اعماق قلبتان صدایی را می‌شنوید که می‌گوید "همه چیز روبه‌راه خواهد شد. خداوند از زشتی، زیبایی خواهد آفرید." این لنگر امید است. شاید آرزویتان غیرممکن به نظر برسد. شاید روابط و منابع مورد نیاز را نداشته باشید و همه بگویند "رهایش کن! قرار نیست اتفاق بیفتد. داری وقتت را تلف می‌کنی." بیشتر مردم در این شرایط، دست می‌کشند اما رویکرد شما این است: شاید راهی نبینم اما می‌دانم که خدا راهی دارد. او درهایی را می‌گشاید که هیچ انسانی نمی‌تواند ببندد. آیندهٔ من خیر است. وقتی لنگر شما امید باشد، خداوند رخدادهایی را خلق خواهد کرد که خودتان هرگز نمی‌توانستید خلق کنید.

من این را فهمیده‌ام که همیشه چیزی آن بیرون هست که می‌خواهد لنگر امید را از آب بیرون بکشد: خبرهای بد، تأخیرها، دلسردی‌ها. در این اوقات سخت، وقتی زندگی با ما نمی‌سازد، وقتی دعاها بی‌جواب می‌مانند، وقتی بیش از چیزی که فکر می‌کردید طول می‌کشد، باید مطمئن شوید که لنگرتان در آب باقی بماند. اگر آن را بالا بکشید، در دریای تردید و ترس و شرمساری شناور خواهید شد. وقتی بر لنگر امید تکیه کنید، انگار به آن گره می‌خورید. نمی‌توانید زیاد از آن دور شوید. شاید افکار تردیدآمیزی داشته باشید و بگویید این مشکل هرگز حل نخواهد شد. اما ایمانتان به میدان می‌آید و می‌گوید "نه، می‌دانم که پاسخ در راه است." روی کاغذ، سی سال طول می‌کشد تا بدهی شما تسویه شود. می‌توانستید این را بپذیرید اما از آنجا که به امید تکیه دارید، ندای درونتان می‌گوید "می‌دانم که خدا می‌تواند آن را شتاب دهد. می‌دانم که موهبت‌های بزرگ سر راهم قرار خواهند گرفت." شاید فرزندانتان به بیراهه رفته باشند و به نظر برسد که تغییری نخواهند کرد، اما چون به امید گره خورده‌اید، دیگر نمی‌ترسید. هرگاه که آن افکار منفی می‌آیند و سعی می‌کنند شما را تکان دهند، با لنگر روبرو می‌شوند.

سؤال من این است: آیا لنگر امید شما در آب است؟ آیا امید دارید؟ آیا این انتظار را دارید که آرزوهای شما برآورده شوند، آن اعتیاد را رها کنید، یا خانواده‌تان دوباره دور هم جمع شوند؟ یا لنگر خود را کشیده‌اید و حالا در دریای تردید شناورید و به کم قانع شده‌اید؟ دوباره لنگر خود را بیندازید. ایمان، خمیرمایهٔ آرزوهای شما است. اگر ایمان نداشته باشید، نمی‌توانید آرزویی داشته باشید. باید باور کنید که آنچه خدا در دلتان انداخته به واقعیت خواهد پیوست، که به آرزوهای خود خواهید رسید، که افراد مناسب را ملاقات خواهید کرد، که دوباره سالم و یکپارچه خواهید شد.»

نظرات کاربران

soul
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

بسیار عالی بود سخنان جول اوستین همیشه شیرین و الهام بخش و تسکین دهنده بسیار لذدت بردم محتوای ارزشمند و گویندگی عاالی 💐💐💐😘😘🙏🙏

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۵۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۵۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان