دانلود کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم (خلاصه کتاب) با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم (خلاصه کتاب) اثر مورتیمر جی آدلر

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم (خلاصه کتاب) نوشتهٔ مورتیمر جی آدلر و چالرز ون دورن و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. راه حلی کلاسیک برای خواندن هوشمند کتاب در این کتاب صوتی آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی، می‌آموزید که چگونه می‌توانید که به یک ماشین کتاب‌خوان، تبدیل شوید؟

حتی آن‌هایی که به اصطلاح عنوان «کرم کتاب» را برای اشتیاق فراوان خود به مطالعه‌ی کتاب انتخاب می‌کنند نیز به خوبی می‌دانند که تنها داشتن علاقه به کتاب‌خوانی، نمی‌تواند جوابگوی همنشینی با بهترین دوست بی‌صدایشان (کتاب) باشد. کمبود دانش در حوزه‌ٔ کتاب‌خوانی، زمانی نمایان می‌شود که فرد کتاب‌هایی با موضوعات جدید و کمی پیچیده‌تر را برای مطالعه انتخاب کنند. همه ما، این مشکل را به خوبی در دوران تحصیل‌مان تجربه کرده‌ایم؛ در واقع، با وجود تاکید فراوان اطرافیان به مطالعه، هرگز راه و روش درستی، برای کتاب‌خوانی هدفمند، به ما آموزش داده نشده است.

اما با این اطمینان می‌توانیم بگوییم که راهی وجود دارد که با کمک آن بتوانیم حتی خسته‌کننده‌ترین کتاب‌ها را سریع و موثر مطالعه کنیم. من برای رفع این مشکل، در دهه ۴۰ میلادی، کتاب «چگونه کتاب بخوانیم» را به چاپ رسانده‌ام. محتوای این کتاب، به شما کمک می‌کند تا بهره‌وری مطالعات خود را بالا ببرید؛ حال این مطالعات می‌تواند اتمام رمانی هزار صفحه‌ای باشد و یا کتابی در زمینه‌ی بازاریابی شغل مورد نظرتان.

در خلاصهٔ این کتاب، به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱) چگونه می‌توان به کتاب‌خوان فعالی تبدیل شد؟

۲) چگونه فهرست محتوای کتاب، روند مطالعه را تسهیل می‌کند؛

۳) چرا باهوش‌ترین افراد هم باید همیشه یک دایره‌المعارف کنار خود داشته باشند؟!

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی چگونه کتاب بخوانیم

«وقتی قصد دارید تا مقاله‌ای بنویسید، آن را تنها برمبنای یک کتاب و یک مقاله نخواهید نوشت؛ بلکه از چندین منبع مختلف بخش‌هایی را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می‌دهید. به این نوع از مهارت، مطالعهٔ تلفیقی نیز می‌گویند که بخشی از مهارت‌های سطح بالاست.

در هنگام مطالعهٔ چند کتاب، باید موضوع مقاله خود را مشخص کنید و بخش‌های مرتبط با آن را تفکیک نمایید.

به نظر شما، بهترین راه برای انجام این کار چیست؟

مطالعهٔ تلفیقی، از طریق استفاده از روش‌های مطالعاتی تفتیشی و تحلیلی به دست می‌آید. این کار، به معنای شناسایی کتاب‌های مناسب برای نوشتن مقاله است که از طریق مشاهدهٔ عناوین، جلدها و فهرست کتاب‌های مختلف انجام می‌شود.

پس از بررسی متن کتاب، وقت آن است که زمانی را برای تحلیل آن در نظر بگیرید. برای تحریر هر مقاله، باید بدانید که نویسنده‌های مختلف در مورد یک موضوع خاص، چه چیزی می‌گویند و موضوع موردنظر، به مرور زمان چگونه توسعه پیدا کرده است. این کار، نیازمند داشتن رویکرد تحلیلی کامل‌تری است و باعث می‌شود تا شما بتوانید، دانش عمیق‌تری از ایده‌های ارائه شده به دست آورید.

تفاوت اصلی بین مطالعهٔ تلفیقی با روش‌های مطالعاتی تفتیشی و تحلیلی، این است که در روش تلفیقی، شما به جای مطالعهٔ موضوع خود در یک کتاب به خصوص، این موضوع را در چند منبع مختلف مورد بررسی قرار می‌دهید. به یاد داشته باشید که در روش مطالعاتی تلفیقی (که بیشتر برای نگارش مقالات مورد استفاده قرار می‌گیرد)، باید سعی کنید که پاسخ سوال خود را بیابید و نظر خود را در کنار نظرات مختلف دیگر، شکل دهید.

بنابراین، در روش مطالعاتی تلفیقی، برخلاف مطالعهٔ تحلیلی، شکل‌گیری یک تصویر کامل از کتاب، ضروری نیست. تنها مطالعهٔ بخش‌های مرتبطی از کتاب با موضوع مقاله شما، کافی خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان