دانلود کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد اثر گابریل برنستاین

دانلود و خرید کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

انتشارات:رمانو
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد نوشتهٔ گابریل برنستاین و ترجمهٔ سرور حیدری است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر به موضوع گذر از ترس به‌سوی ایمان پرداخته است.

درباره کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد، کتابی روان‌شناسانه است که در ۱۱ فصل نوشته شده است. این کتاب حاصل دقت‌کردن نویسندهٔ آن به حضور یک ترس در زندگی‌اش بوده است. او باور دارد که هر زمان به‌سوی روشنایی حرکت می‌کنیم، تاریکی درونمان شروع به مقاومت می‌کند. این نویسنده می‌گوید برای رسیدن به رهایی لازم است که مقاومت خود را بشناسم. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا در مسیر خودشناسی و خودیاری گام بردارید. این کتاب تمرینات بسیاری هم دارد. گابریل برنستاین از ما خواسته است که همین امروز مقاومت درونی خود را بپذیریم و خود را به‌خاطر سهل‌انگاری یا کامل انجام‌ندادن تمرینات و کارهایمان ببخشیم. اگر در زندگی سردرگم و ناامید هستید، راهکارهای کتاب صوتی «کائنات هوای شما را دارد» به شما کمک می‌کند تا با کمک جهان هستی از خواب غفلت بیدار شوید، از کنترل زندگی دست بردارید و موانع را از بین ببرید. به‌باور نویسندهٔ این اثر صوتی، شما با تکیه و توکل بر عشق الهی می‌توانید، خواسته‌هایتان را جذب کنید و به آرامش ابدی برسید.

این کتاب صوتی، اثری پرفروش از نیویورک تایمز است و پیش روی شما قرار دارد تا ساختار جدیدی از موفقیت را آموزش دهد. این کتاب نحوهٔ دگرگون‌سازی ترس‌­های وجودی به ایمان درونی را مطرح کرده است. هر روایت و درسی که در این کتاب صوتی می‌­شنوید، گامی برای رهایی از موانع است. با اجرای آموزه‌­های گابریل برنستاین، بر استرس‌­ها، تنش‌­ها و زندان درونی غلبه می­‌کنید و به آزادی همیشگی خواهید رسید. افکار منفی، منفی‌بافی و منفی‌زیستی را کنار خواهید گذاشت و به قدرت بی­‌نهایت درونتان رجوع می‌­کنید. وقتی در جهانی روزگار می‌­گذرانیم که توان تحمل فشارها و تنش‌­ها به پایین‌­ترین حد خود می‌­رسد، کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد، آتش و جدال درونتان را خاتمه می‌­دهد. رازها را دنبال کنید و با کمک کائنات، پشتیبانی وجودیتان را به­ دست آورید. حاضر هستید تا معجزات کارشان را انجام دهند؟

شنیدن کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

کتابی سطحی و بدون مطالب علمی و کارآمد

زمان

۷ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۶۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۶۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۹,۶۰۰
۳۰%
تومان