دانلود کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان با صدای ویکتوریا براری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان اثر احمد پدرام

دانلود و خرید کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان

کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان نوشتهٔ احمد پدرام است. ویکتوریا براری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ترانه پدرام آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان

کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان حاوی مجموعه‌ای از نکات و اصول تربیتی است که هر پدر و مادری برای تربیت مناسب فرزندش به آن نیاز دارد. مسائل و موضوعات متعددی از جمله مشکلات درسی، شب‌ادراری و جویدن ناخن در این کتاب صوتی بررسی شده و راهکارهایی ارائه شده است. احمد پدرام با بهره‌گیری از تجربهٔ سال‌ها کار درمانی و مشاوره، در فصل‌های اول کتاب حاضر، شیوه‌های تربیتی متفاوت را برای والدین معرفی کرده و پس از آن شاخص‌های رشدی مرتبط با کودکان و نوجوانان را بررسی کرده است. او پس از این، رفتارهای پسندیده و ناپسندی را که کودکان و نوجوان دارند، نشان داده و سپس در هر فصل به یک مشکل رفتاری خاص پرداخته است. اولین مسئله‌ای که توسط او بررسی شده، مشکلات درسی در کودکان و نوجوانان است. احمد پدرام عوامل و علل متعددی را برای مشکلات درسی کودکان بر می‌شمارد و راهکارهایی را در برابر والدین قرار می‌دهد.

مشکلات ارتباطی کودکان و نوجوانان، از جمله روابط بین خواهر و برادرها و همین‌طور روابطی که فرزندان با دوستانشان برقرار می‌کنند در فصل‌های دیگر بررسی شده است. در این بخش، مسائلی چون حسادت و یا گوشه‌گیری کودکان به تفصیل بررسی شده و احمد پدرام والدین را با استراتژی‌ها و روش‌های تربیتی مناسب در این زمینه آشنا کرده است. بسیاری از فصل‌های کتاب «رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان»، نکات مهم و درخور توجهی هم برای خانواده‌ها و هم برای درمانگران حوزهٔ کودک و نوجوان در بر دارد؛ از آن جمله می‌توان به فصل‌هایی که به «مرگ و سوگواری» و «طلاق و ارتباط با ناپدری و نامادری» می‌پردازد، اشاره کرد. در این دو فصل، احمد پدرام دانش و تجربهٔ وسیع خود دررابطه‌با مسائل مرتبط با کودکان را نشان می‌دهد و مخاطب را با کمک مطالب علمی و تجربه‌های درمانی خود آگاه می‌سازد.

شنیدن کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ پدرها و مادرها و مربی‌ها و روان‌درمانگرهای کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رفتارهای پسندیده و ناپسند در کودکان و نوجوانان

«بسیاری از والدین، خاطره‌ی تجربه‌ی شب‌ادراری فرزند اول خود را پس از تولد فرزند دوم به یاد دارند. با این رفتار آزاردهنده، چگونه برخورد شده است؟ چه خاطراتی از آن دوره وجود دارد؟ بعضی پدر و مادرها از لجبازی فرزند خود شاکی هستند؛ بعضی از مادران از پاسخ‌گویی به مشکلات درسی نوجوان خود عاجز هستند؛ بعضی از خودسری فرزند شاکی هستند و بعضی نگران کم‌رویی پسر یا دخترشان هستند. درماندگی از اینکه چگونه رفتارهای پسندیده را در فرزندان خود شکل دهیم و یا رفتارهای ناپسند را در فرزندان خود خاموش سازیم، احساس آزاردهنده‌ای است. گاه فرزندان ما رفتارهای درست را نمی‌دانند و گاه به دلیل اینکه نتوانستند به طور مستقیم و مناسب توجه ما را به خود جلب کنند، خواسته و گاه ناخودآگاه به رفتارهای منفی و گاه ناشایست دست می‌زنند تا مورد توجه قرار گیرند. این رفتار‌ها، نه فقط در منزل، که بیرون از خانه نیز مشکل‌ساز بوده و برای فرزند و خانواده دردسرآفرین است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان