دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان با صدای لیلا ولی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت زمان اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت زمان

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب صوتی مدیریت زمان نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ محمود جلیلیان و سمیه جلیلیان است. لیلا ولی پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب صوتی مدیریت زمان روش‌هایی ارائه کرده است به شما کمک می‌کند در هر روز کاری ۲ ساعت وقت بیشتر داشته باشید و خروجی و بهره‌وری خود را دو برابر کنید! آنچه در این کتاب صوتی می‌آموزید، ۲۱ روش مهم برای مدیریت زمان مؤثر است که تقریباً همهٔ افراد بسیار موفق آن‌ها را کشف کرده‌ و در زندگی خود به کار گرفته‌اند. دستیابی به موفقیت با تکنیک‌های کتاب صوتی «مدیریت زمان» برای هزاران مدیر اثبات شده و تا زمانی که ۴ عامل معروف بهره‌وری یعنی اشتیاق، قاطعیت، اراده و انضباط را با خود داشته باشید، برای شما نیز موفقیت‌آمیز خواهد بود. برایان تریسی در این کتاب به مطالب مفید و متنوعی پرداخته است؛ از جمله روش کنترل وقفه‌ها، ایمیل‌ها، جلسات و تماس‌های تلفنی، ۴ عامل کلیدی بهره‌وری، اختصاص زمان برای کارهای با اولویت بالا، غلبه بر تعلل و به تعویق‌انداختن کارها، روش‌های واگذاری و حذف کارها و ده‌ها نکتهٔ کاربردی دیگر.

توانایی شما در مدیریت زمان به‌عنوان مدیر به اندازهٔ هر کار دیگری، تعیین‌‌کنندهٔ موفقیت یا شکست شما است. زمان منبعی ضروری و غیر قابل‌جایگزین برای موفقیت است. این ارزشمندترین دارایی شما است که نمی‌توان آن را پس‌انداز کرد یا بازیافتش کرد. هر کاری که باید انجام دهید، نیازمند زمان است و هر چه از زمان خود بهتر استفاده کنید، موفق‌تر خواهید بود و پاداش‌های بزرگ‌تری دریافت خواهید کرد. پس مدیریت زمان برای برخورداری از حداکثر سلامتی و بهره‌وری شخصی حیاتی است. 

شنیدن کتاب صوتی مدیریت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان