دانلود کتاب صوتی گذر از داغ جدایی با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گذر از داغ جدایی اثر احمد حلت

دانلود و خرید کتاب صوتی گذر از داغ جدایی

معرفی کتاب صوتی گذر از داغ جدایی

کتاب صوتی گذر از داغ جدایی نوشتهٔ احمد حلت و گردآوری‌شده توسط فرامرز کوثری و حمید کوثری و با صدای اعظم حبیبی و مهیار ستاری است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب صوتی مهارت‌های مقابله با آسیب‌های طلاق به روش دکتر احمد حلت است.

درباره کتاب صوتی گذر از داغ جدایی

کتاب صوتی گذر از داغ جدایی کتابی است دربارهٔ جدایی و تمام مواردی که بعد از طلاق گریبان‌گیر زوج‌ها شده و زندگی را به کام افراد تلخ می‌کند. موضوعاتی که در این کتاب صوتی به صورت گفت‌وگوی مبتدی و استاد بیان شده است، راهکارهایی هستند که اگر خانواده‌ها از این موضوعات مطلع شوند آمار طلاق به‌طور حتم در کشور کاهش می‌یابد. این کتاب می‌تواند به افرادی که وارد فرآیند جدایی شده‌اند و در حال تجربهٔ تنش‌ها و ضربه‌های تلخ و ناراحت‌کنندهٔ آن هستند کمک کند تا با روش‌های تشریحی در جنبه‌های مختلف وجودی خویش به بازسازی، ترمیم و جبران آسیب‌ها بپردازند و سطح توان و مقاومت خویش را برای تحمل این آسیب‌ها و عبور از آن‌ها افزایش دهند.

گذر از جدایی برای زوج‌هایی که در صلح و آشتی نیز به‌سر می‌برند و زندگی آرام و شادی دارند بسیار مفید است؛ چراکه راهکارهای مقابله‌ای، جبرانی و پیشگیرانه‌ای را بیان کرده است که زوج‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

زمانی که مشکلات و اختلاف در زندگی اتفاق می‌افتد، هیجان و احساسات غیر طبیعی می‌شوند و عملکرد انسان‌ها غیرمنطقی و اشتباه می‌شود. در این زمان راهکارهایی که در این کتاب بیان شده است می‌تواند چاره‌ساز و کارگشا باشد؛ به همین دلیل شنیدن این کتاب را به عموم افراد پیشنهاد می‌کنیم.

جدایی بخشی جدانشدنی از تجربهٔ زندگی است؛ لذا همه باید مهارت روبه‌روشدن با آن را یاد بگیرند.

گذر از داغ جدایی را آقایان دکتر احمد حلت، فرامرز کوثری و حمید کوثری به رشتهٔ تحریر درآورده‌اند و در نشر صوتی موج کتاب با صدای مهیار ستاری و اعظم حبیبی گویا شده است.

شنیدن کتاب صوتی گذر از داغ جدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۵۱۷۴۰۲۵
۱۴۰۲/۰۱/۰۲

کاربر بی نام

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۱۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۱۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۳۰%
تومان