دانلود کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو) با صدای محمود هادی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو) اثر آنجی سپکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو)

معرفی کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو)

کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو) نوشتهٔ آنجی سپکوفسکی با ترجمهٔ بهناز حسینی و سینا طاوسی و گویندگی محمود هادی زاده توسط انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این اثر صوتی یکی از کتاب‌های مجموعهٔ داستانی «حماسهٔ ویچر» است.

درباره کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو)

مجموعهٔ داستانی «حماسهٔ ویچر» در ۸ جلد چاپ شده و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. اولین نسخهٔ لهستانی کتاب در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در بیش از ۸۰ کشور منتشر و به ۲۰ زبان ترجمه شده است. شهرت اصلی آنجی سپکوفسکی به‌خاطر این مجموعه داستان است. سریالی بر اساس این مجموعه به کارگردانی «لورن اشمیت هیسریچ» ساخته شده است؛ همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP است.

شخصیت اصلی این مجموعه‌داستان شکارچی و جادوگری است به نام «گرالت». او پس از اینکه در نبرد زخمی می‌شود، در یک معبد استراحت می‌کند و چندین‌بار به گذشته بر‌می‌گردد و اتفاقات اخیر را مرور می‌کند که هر یک داستانی را شکل می‌دهند. شاید در نگاه اول فقط با یک هیولاکش حرفه‌ای که برای پول کار می‌کند روبه‌رو باشیم، اما گرالت معمولاً با انسان‌هایی سروکار دارد که هر هیولایی را شرمنده می‌کنند.

عناوین جلدهای «مجموعهٔ ویچر» به‌ترتیب عبارتند از:

۱- آخرین آرزو، ۲- شمشیر سرنوشت، ۳- خون الف‌ها، ۴- زمان‌خواری، ۵- غسل آتش، ۶- برج پرستو ۷- بانوی دریاچه و ۸- فصل طوفان‌ها.

داستان کتاب ششم (برج پرستو) آغاز و پایان خیلی از ماجراهای گرالت و سیری است. البته این بار تمرکز اصلی بر روی شخصیت سیری، شاهزاده‌ٔ سینترا است. او بعد از پشت‌سر‌گذاشتن موانع مختلف، حالا دیگر می‌خواهد سرنوشتی را که برایش مقدر شده است، محقق کند. ولی در این راه موانع بزرگ‌تری از موانع قبلی وجود دارند که شاید حتی او را از ادامه‌ٔ مسیر بازدارند...

کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی به علاقه‌مندان به داستان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌شود.

درباره آنجی سپکوفسکی

آنجی سپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید:

جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا.

بخشی از کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو)

«او که هنوز رویش را برنگردانده بود، اضافه کرد: «تنها چیزی که اون زمان حس کردم، سرخوردگی بود. این تو رو شوکه می‌کنه؟ نه، در حقیقت نمی‌کنه. درک می‌کنم. من دارم سعی می‌‌کنم داستان رو دست‌کاری نکنم. هیچ‌چیز رو تصحیح نکنم. هیچ‌چیز رو پنهان نکنم. گرچه گه‌گاه می‌خوام این کار رو کنم. به‌خصوص، اون قسمت آخر.»

او بینی‌اش را بالا کشید. با بند یک انگشت گوشه‌ی چشمش را مالش می‌داد. «اون رو با شاخه و سنگ پوشوندم. اعتراف می‌کنم با هر چیزی که دم دستم بود. هوا تاریک شد. باید اونجا می‌خوابیدم. راهزن‌ها هنوز اون اطراف بودن. می‌تونستم فریادهاشون رو بشنوم و مطمئن بودم راهزنای معمولی نبودن. فقط نمی‌دونستم کی رو تعقیب می‌کردن.»

نظرات کاربران

فوق‌العاده‌اس این مجموعه
۱۴۰۲/۰۱/۰۱

این مجموعه فوق‌العاده‌اس، به همه توصیه میکنم چون عاشقش میشید. صدای آقای هادی‌زاده هم به زیباییش اضافه کرده

SEPEHRHM
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

داستان این جلد از جلد قبلی خیییلیی بهتر بود..واقعا داستان جلو رفت و پر محتوا بود و اتفاقات بسیار زیاد و هیجان انگیز افتاد..گویندگی آقای هادی هم به وضوح هر جلد به جلد بعدی بهتر میشه و حس کتاب رو

- بیشتر
Maryam Mohammadi
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

عالیه بی صبرانه منتظر ادامه هستیم

زمان

۲۰ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
۸۱,۹۰۰
۳۰%
تومان