دانلود کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴ با صدای رضا غیابی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴ اثر کر اندرسون

دانلود و خرید کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴

نویسنده:کر اندرسون
گوینده:رضا غیابی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴

کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴؛ راهبری دیگران نوشتهٔ کر اندرسون و ترجمهٔ رضا غیابی و با صدای رضا غیابی است و پندار تابان آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما یاد می‌دهد چگونه در تعامل با دیگران روابطی اثرگذار، پرمعنا و لذت‌بخش داشته باشیم.

درباره کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴

کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴ کتابی انگیزشی، مدیریتی، روان‌شناسی و از این قبیل نیست. این کتاب مبین یک سبک زندگی تمام‌عیار است که به کار بستن آن می‌تواند پدیدآورنده‌ٔ فرصت‌های بی‌شمار برای شما و اطرافیانتان باشد. در دستان افراد درست، این کتاب می‌تواند تار و پود شخصیت خواننده و اطرافیانش، بلکه جهانی را تغییر دهد.

کر اندرسون در این کتاب تلاش کرده است این ایده‌ اصلی را توضیح دهند که جهان، مملو از فرصت‌های بی‌شمار است و کلید فعال‌شدن فرصت‌های هر کس، نزد دیگران چیست. حال باید دید، چگونه می‌شود این فرصت‌ها را در زندگی شخصی و حرف‌ها فعال کرد.

این کتاب به شما کمک می‌کند مرحله به مرحله تصویر متفاوتی از موفقیت داشته باشید و بتوانید زندگی‌تان را تغییر دهید.

شنیدن کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی درخصوص موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره كر اندرسون

كر اندرسون گزارشگر سابق ان بی سی و وال‌استریت جورنال، برنده‌ٔ جایزه ایمی، و در حال حاضر سخنران موضوعات «رفتار پیونددهنده» و «توانایی نقل قول» با مشتریان و با نیروی فروش، در نُوارتیس و بنیاد اسكول است. او درباره‌ٔ موضوع «زندگی‌تان را بر محور طرز تفكر متقابل، از نو تعریف كنید» در تد و باركلی تالک سخنرانی داشت. در تد تالک هم در تحت عنوان «شبكه‌ٔ انسانی»: یک فرصت‌آفرین باشید، سخنرانی داشت كه ۲.۳ میلیون نفر بازدیدكننده داشت. ایده‌های اندرسون را نویسندگان دیگری در هجده جلد كتاب مطرح كرده‌اند. او عضو هیئت بنیانگذاران مؤسسه‌ٔ «خانه‌داران آنی» و كمک‌بنیان‌گذار نُه كمیته‌ٔ سیاسی زنان بوده است. او در حال حاضر عضو هیئت مشاورین «كارخانه‌ٔ نوآوری‌های تجاری (كسب و كار)»، «تد و مارتین» و «انجمن امور جهانی مارین» است. كتاب‌های قبلی او عبارت‌اند از: «اهمیت دوجانبه بودن»، «حركت از {من} به سوی {ما}»، «زیبایی پشت و رو»، «عمل به آنچه می‌گویی»، «به‌دست‌آوردن آنچه می‌خواهی» و «حل هر چه سریع‌تر كشمكش‌ها».

بخشی از کتاب صوتی فرصت آفرینان ۴

«توهین‌ها را به‌عنوان فرصت‌هایی ببینید و سعی کنید دیگران را حول موضوعی شریف و ارزشمند متحد کنید

زمانی که خبرنگار بودم، برای پوشش خبری یک بازی فوتبال در بارسلونا به آنجا اعزام شدم. طی مسابقه چند تا تماشاچی را دیدم که به دنی آلوز، فوتبالیست معروف برزیلی، فحش‌های نژادپرستانه می‌دادند. بعد از پایان‌یافتن وقت استراحت بین دو نیمه، وقتی که بازیکنان وارد زمین می‌شدند یکی از همان نژادپرست‌های عصبانی، با جیغ‌و‌هوار، موزی را به طرف آلوز پرتاب کرد. موز جلوی پای آلوز افتاد. او فوراً خم شد و موز را از زمین برداشت، پوست آن را جدا کرد، و همان‌طور که وارد زمین می‌شد شروع به خوردن آن کرد. سپس با حالتی سهل‌انگارانه و بی‌خیال پوست موز را از روی شانه‌اش به بیرون پرت کرد و وارد زمین شد. جمعیت از این کار او به وجد آمد و شروع به کف‌زدن برای او کردند و نامش را با صدای بلند فریاد زدند. به‌زودی فیلم‌هایی که با تلفن همراه از این صحنه گرفته شد در همه جای جهان پخش شد. دنی آلوز با این حرکت خود آن موقعیت نژادپرستانه‌ی خشن را به صحنه‌ای شاد و به‌یاد‌ماندنی و وحدت‌بخش تبدیل کرد. آن روز حتی تعدادی از تماشاچیان در استادیوم از جا برخاستند و برای حمایت از آلوز، به حالتی پانتومیم‌وار موزی را خورده و پوست آن را به پشت سرشان پرتاب کردند. نیمار، هم‌بازی آلوز ،نیز بعداً توییت کرد: «نژادپرست‌های حقیر، بله، همه‌ی ما مثل آلوز میمون هستیم».

این حرکت تیزهوشانه‌ی دنی آلوز باعث شد به چهره‌ای جهانی تبدیل شود و مورد ستایش قرار بگیرد. آن روز بعد از تمام‌شدن بازی، عده‌ی کثیری از تماشاچی‌ها بیرون از استادیوم منتظر او بودند تا دسته‌جمعی همان کار او را تکرار کنند و پوست موز را به پشت سرشان پرتاب کنند و با دنی آلوز عکس بگیرند. چند روز بعد، مدیریت استادیوم نیز با اعتراض موج عظیمی از مردم روبه‌رو شد که همگی خواهان ممنوعیت ورود آن نژادپرست خشن برای همیشه به استادیوم شدند. اما دنی آلوز در پاسخ گفت که به آن مرد باید اجازه داده شود که به استادیوم برگردد و در آینده نشان دهد که از این واقعه درس گرفته است. بدین ترتیب، این ماجرا همان‌طور ادامه یافت و آلوز با این رفتار خود بیش از پیش مورد تقدیر و ستایش قرار گرفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴۱۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴۱۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان