دانلود و خرید کتاب فرصت آفرینان ۴ کر اندرسون ترجمه رضا غیابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرصت آفرینان ۴ اثر کر اندرسون

کتاب فرصت آفرینان ۴

معرفی کتاب فرصت آفرینان ۴

کتاب فرصت آفرینان ۴ نوشته کر اندرسون است که با ترجمه رضا غیابی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه در تعامل با دیگران روابطی اثرگذار، پرمعنا و لذت‌بخش داشته باشیم.

درباره کتاب فرصت آفرینان ۴

مجموعه کتاب فرصت‌آفرینان یک کتاب انگیزشی، مدیریتی، روان‌شناسی و از این قبیل نیست. این کتاب مبین یک سبک زندگی تمام‌عیار است که به کار بستن آن می‌تواند پدیدآورنده‌ فرصت‌های بی‌شمار برای شما و اطرافیانتان باشد. در دستان افراد درست، این کتاب می‌تواند تار و پود شخصیت خواننده و اطرافیانش، بلکه جهانی را تغییر دهد. 

کر اندرسون در این کتاب تلاش کرده است این ایده‌ اصلی را توضیح دهند که جهان، مملو از فرصت‌های بی‌شمار است و کلید فعال شدن فرصت‌های هر کس، نزد دیگران چیست. حال باید دید، چگونه می‌شود این فرصت‌ها را در زندگی شخصی و حرف‌ها فعال کرد. 

این کتاب که با اجازه رسمی از نویسنده ترجمه شده است به شما کمک می‌کند مرحله به مرحله تصویر متفاوتی از موفقیت داشته باشید و بتوانید زندگی‌تان را تغییر دهید.

خواندن کتاب فرصت آفرینان ۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرصت آفرینان ۴

آگهی‌های تبلیغی متحرک و فیلم‌های ویدئویی کوتاه برای محصول یا خدمات خود تهیه کنید

پیام‌های تبلیغی چشمگیری تهیه کنید که مشتری را جذب کند، نه اینکه او را دور کند. در اینجا چند نمونه از این پیام‌ها را که با هزینه‌ی کم می‌توانید تهیه کنید ارائه داده‌ام:

۱. ازآنجاکه حرکت همیشه باعث جلب توجه می‌شود، آگهی تبلیغی خود را روی پارچه چاپ کرده و روی میله‌ای نصب کنید و در جایی قرار دهید که با وزش باد حرکت کند. این کار باعث می‌شود در مقایسه با سایر پلاکاردهای تبلیغی بهتر به چشم بخورد. یا پیام تبلیغی خود در کامپیوتر را طوری طراحی کنید که رنگش عوض شود، یا به پایین و بالا حرکت کند.

۲. تابلوی تبلیغی خود را در مسیر عبور افراد پیاده یا موتورسوار قرار دهید و هر روز پیام جدیدی بر روی آن بنویسید که مردم عادت کنند هر روز برای دیدن پیام جدید شما به آنجا بیایند. می‌توانید یک روز سؤالی بنویسید و سپس روز بعد جواب آن را روی تابلو درج کنید. باید مطالب خود را طوری تنظیم کنید که به نوعی به محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید ربط داشته باشد. مثلاً یک سالن زیبایی بعضی اوقات مطالبی طنز‌آمیز در ارتباط با آرایش مو و غیره بر روی تابلوهای تبلیغی خود درج می‌کند.

۳. همه‌ی ما کنجکاو هستیم که بدانیم در موقعیتی که قرار داریم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ ما دوست داریم یکدیگر را در موقعیت‌های الهام‌بخش، سرگرم‌کننده یا طنز‌آمیز ببینیم. با خلق نمایش‌های مستند تلویزیونی خود چنین موقعیت‌هایی را به نمایش درآورید. سعی کنید از شهردار، نماینده شورای شهر، نویسنده‌ی معروف محلی یا خبرنگار ورزشی، درحالی‌که از کالا یا خدمات شما استفاده می‌کنند و راجع به آن حرف می‌زنند، فیلم ویدئویی کوتاه بگیرید. سپس آن را روی نمایشگرهای داخل فروشگاه یا در ویترین خود به نمایش درآورید و صدای آن‌ها را از طریق بلندگوهای متعدد پخش کنید.

ایده‌ی اصلی خود را دنبال کنید و زندگی‌تان را به ماجرایی هیجان‌انگیز تبدیل کنید

سزار میلان، مربی سگ‌ها، در محله‌ی کولیاکان مکزیک بزرگ شد. جایی که سگ‌ها دست‌آموز نبودند و در کوچه و خیابان پرسه می‌زدند و هیچ نام و شناسنامه‌ای نداشتند. اما او از همان بچگی می‌دانست که نوعی ارتباط غیرطبیعی با آن‌ها دارد و نسبت به آن‌ها احساس مسئولیت می‌کند. همین ندای درونی او را واداشت که به آمریکا بیاید و به کار در یک آرایشگاه سگ مشغول شود و به آرزوی خود نزدیک شود. سرانجام نیز مجری یک نمایش تلویزیونی شد، کتاب‌هایی نوشت که میلیون‌ها نسخه‌از آن‌ها به فروش رفت و در مراسم بزرگی در سرتاسر جهان شرکت کرد و همه‌ی این‌ها به‌خاطر توانایی‌اش جهت استعداد اصلی‌اش یعنی اعتماد‌به‌نفس او در تربیت سگ‌ها بود. شما نیز می‌توانید استعداد عمیق درونی خود را یافته و از آن برای جذب دیگران به سمت خود استفاده کنید.

چگونه ایده‌ی بزرگ و اصلی خود را از میان بقیه‌ی ایده‌های معمولی‌مان بیرون بکشیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۴۰%
تومان