دانلود کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش با صدای محمد میرحیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش اثر متیو دیکس

دانلود و خرید کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش

معرفی کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش

کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش نوشتهٔ متیو دیکس و ترجمهٔ فائزه زارعی و مهرداد شیبانی است. محمد میرحیدری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتابْ مخاطبتان را جذب کنید، آموزش دهید، ترغیب کنید و زندگیتان را با قدرت داستان‌گویی تغییر دهید.

درباره کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش

داستان‌گویی در کسب‌وکارها یکی از استراتژی‌های مهم و جذاب برای جلب توجه مخاطبان و مشتریان شده است. هر کس داستان بهتر و جذاب‌تری بگوید، در این عرصه موفق‌تر عمل می‌کند. با داستان‌گویی، شما خودتان و برندتان را در ذهن مخاطب نامیرا می‌کنید؛ او هرگز شما را فراموش نمی‌کند. وقتی داستان‌ها و تجربه‌های خودتان را برای دیگران بازگو می‌کنید و آن را به زندگی آن‌ها و کسب‌وکارشان تعمیم می‌دهید، مخاطب را درگیر خودتان می‌کنید. از این پس، او با شما حس آشنایی بیشتری خواهد داشت. داستان‌گویی یک هنر است و کسب‌وکاری موفق‌تر خواهد بود که بهتر داستان بگوید. یادمان باشد هر داستانی که تعریف می‌کنیم، باید مخاطبْ قهرمان آن باشد؛ حتی اگر آن داستان دربارهٔ خود ما باشد.

در کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش، متیو دیکس تمام ابزاری را که برای تبدیل‌شدن به یک داستان‌گوی تأثیرگذار نیاز خواهیم داشت به ما داده است. او این کار را با زیرکی، خرد و جذابیت فروتنانهٔ خود انجام داده؛ همچنین به ما یادآوری کرده است که با داستان‌گویی و تمایلمان به صادق و آسیب‌پذیربودن هنگام به اشتراک‌گذاشتن لحظاتی که زندگیمان را شکل داده‌اند، این امکان فوق‌العاده را برای ارتباط عمیق‌تر با دیگران و خودمان فراهم می‌کنیم. این کتاب صوتی یک راهنما و منبعی الهام‌بخش است و عمیقاً ریشه در این باور دارد که داستان‌های شخصی هر کدام از ما، آن زمان که از صمیم قلب به اشتراک گذاشته شوند، در نهایت ما را در مسیر تعلق حقیقی هدایت می‌کنند. متیو دیکس نه‌تنها یک داستان‌نویس چیره‌دست است؛ استاد بی‌بدیلی است. دستورالعمل‌های روشن و دقیقش به او اجازه داده است تا روش‌ها و ترفندهای حرفهٔ داستان‌گویی را به‌صورت درخشانی به دانشجویانش منتقل کند. گفته شده است که او به‌عنوان یک داستان‌گو خیره‌کننده عمل کرده و توانایی‌اش در ساختارشکنی این مهارت و قابل دسترس‌کردن آن برای دیگران هم به همان اندازه درخشان بوده است. 

شنیدن کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد موفقیت در کسب‌وکار با قصه‌گویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قصه‌ پرداز کسب‌ و کارت باش

«دو سالی از داستان‌گویی‌ام می‌گذشت که من و الیشا، یک سازمان داستان‌گویی، که قبلاً با دوستانم درباره‌اش صحبت کرده بودم، در شهر هارتفورد تأسیس کردیم. اسمش را اسپیک آپ گذاشتیم. ما با همراهیِ هم برنامه‌هایی را در سراسر ایالت نیو-اینگلند تولید می‌کنیم تا به مخاطبانی که گاهی تعدادشان به پانصد نفر هم می‌رسد، بلیت بفروشیم.

حدود یک سال که از تأسیس اسپیک آپ گذشت، تدریس داستان‌گویی را، علی‌رغم میل باطنی‌ام، شروع کردم؛ درست مانند مسیر تبدیل شدنم به یک داستان‌گو! همچنان که مخاطبان اسپیک آپ بیشتر می‌شدند و مردم می‌خواستند یاد بگیرند که چطور داستان تعریف کنند، از من خواسته شد تا این حرفه را به آن‌ها آموزش دهم.

ابتدا قبول نکردم، چون علاقه‌ای به این کار نداشتم. اما آن‌ها پیگیر بودند. خیلی‌ها می‌خواستند روی صحنه بروند و داستان تعریف کنند. آن‌ها داستان‌گویی را همچون یک سرمایهٔ بالقوه در شغلشان، به‌عنوان وکیل، استاد دانشگاه، فروشنده یا درمانگر در نظر می‌گرفتند. خیلی‌های دیگر فکر می‌کردند که داستان‌گویی ممکن است به آن‌ها کمک کند تا دوست پیدا کنند و روابطشان را بهبود ببخشند. ازآنجایی‌که زیر سنگینی فشار آن‌ها کمرم خم شده بود، اعلام کردم که در یک کارگاهِ داستان‌گویی تدریس خواهم کرد. فقط یکی و تمام!

ده نفر ساعت شش بعدازظهر خود را با من در اتاق کنفرانس یک کتابخانهٔ محلی سپری می‌کردند. هرچه را که دربارهٔ داستان‌گویی بلد بودم به آن‌ها آموزش دادم. چند داستان تعریف کردم و روش و مراحل ساختشان را توضیح دادم. به داستان‌های آن‌ها گوش دادم و بازخوردهایم را ارائه دادم.

خیلی زود متوجه شدم که چقدر از آموزش داستان‌گویی به‌اندازهٔ خود داستان‌گویی لذت می‌برم. تجزیه‌وتحلیل عناصر یک داستان خوب، ساختن یک برنامهٔ آموزشی دربارهٔ چیزهایی که بلد بودم و هنوز داشتم یاد می‌گرفتم، گوش دادن به داستان‌ها و کمک به پیدا کردن راه‌هایی برای سروشکل دادن بهتر به آن‌ها و تبدیل دانشجویانم به آدم‌هایی که می‌توانند با یک داستان، جمعی را خوشحال کنند، همگی باعث لذت من شده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۹۹۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۹۹۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۹,۰۰۰
۹۰,۳۰۰
۳۰%
تومان