دانلود کتاب صوتی برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP اثر کیت بورتون

دانلود و خرید کتاب صوتی برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP

معرفی کتاب صوتی برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP

کتاب صوتی «برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP» اثری است از کیت بورتون و رومیلا ردی که با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی فرهاد جان سریان منتشر شده است. این کتاب خلاصهٔ کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP است و شنیدار ناشر این کتاب صوتی است. با شنیدن خلاصهٔ این کتاب صوتی می‌آموزید که چگونه مهارت‌های برقراری ارتباط‌ را در خود تقویت کنید.

درباره خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP

اغلب وقتی افراد قصد برقراری ارتباط با دیگران را دارند، نمی‌توانند شنوندهٔ خوبی باشند و تنها چیزی را می‌شنوند که دوست دارند بشنوند. علاوه‌بر‌این، افراد معمولاً در نظر نمی‌گیرند که در نگاه طرف مقابل خود ممکن است چگونه به نظر برسند. داشتن چنین دیدگاهی باعث می‌شود بی‌محابا دهان باز کنند و آنچه را که نباید بگویند، بر زبان آورند.

خوشبختانه برنامه‌ریزی عصبی - کلامی می‌تواند به شما کمک کند تا در برقراری ارتباط با دیگران به شکلی سنجیده‌تر و سازنده‌تر عمل کنید. این برنامه‌ریزی توضیح می‌دهد که چگونه هر شخص می‌تواند به درک متفاوت و منحصر‌به‌فردی از دنیا و انسان‌ها برسد و جهان‌بینی افراد مختلف را به‌خوبی درک کند. چنین درکی لازمهٔ ایجاد یک ارتباط مؤثر خواهد بود.

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود. این کتاب برای افرادی که فرصت ندارند به نسخهٔ کامل کتاب گوش دهند مناسب خواهد بود.

بخشی از خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP

«وارد یک رستوران یا کافه‌ می‌شوید و تقریباً همه را در حال صحبت با یکدیگر می‌بینید. هر از گاهی صدای به هم خوردن قاشق و چنگال، ضربه آهسته‌ چند لیوان روی میز و گاه نجوایی که به سختی می‌توانید کلمات آن را از هم تفکیک کنید، همهمه‌ی‌ گنگی در فضا ایجاد می‌کند.

آیا تا به حال به چهره‌ افراد حاضر در آن محیط دقت کرده‌اید؟ چهره حزن‌آلود زنی که صرفاً شنونده فرد مقابلش است و نمی‌تواند ارتباطی درست برقرار کند و یا چهره مردی که با آرامش لبخند می‌زند و مشخص است که مکالمه رضایت‌بخشی با شخص مقابلش دارد. بله، درست است؛ تنها چیزی که از عهده هر شخص سالمی برمی‌آید، صحبت کردن است. یک فرد می‌تواند ساعت‌های طولانی با شما صحبت کند، اما تأثیری که افراد در ایجاد تعامل با شما دارند بسیار متفاوت است.

می‌توان گفت برقراری ارتباط کار بسیار دشواری است، چرا که انتقال موفقیت‌آمیزِ چیزی که در ذهن دارید، کار بسیار سختی است. هر کسی که تا به حال برای انجام این کار تلاشی کرده باشد می‌تواند به شما بگوید که ارتباطات مؤثر در واقع همان دوری از سوءتفاهم و کژفهمی در یک گفتگو است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان