دانلود کتاب صوتی بهتر از قبل با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهتر از قبل اثر گرچن روبین

دانلود و خرید کتاب صوتی بهتر از قبل

نویسنده:گرچن روبین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بهتر از قبل

خلاصه‌کتاب صوتی بهتر از قبل؛ زندگی بهتر به کمک عادت‌های روزمره نوشتهٔ گرچن روبین و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی بهتر از قبل

با شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی، می‌آموزید که چگونه می‌توانید عادت‌های بد خود را کنار بگذارید و عادت‌های خوبتان را ماندگار کنید.

عادت‌های روزمره، اساس زندگی هستند و حال و آینده ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. همان‌طور که «ماهاتما گاندی» گفته است: «اعمال شما تبدیل به عادت می‌شوند. عادت‌های شما، ارزش‌هایتان را می‌سازند. ارزش‌ سرنوشتتان را تعیین می‌کنند».

چه چیزی مهم‌تر از سرنوشت شما وجود دارد که بخواهید به خاطر آن، عادت‌هایی نیک پرورش دهید و عادت‌های بدتان را کنار بگذارید؟ در حقیقت، همه ما عادت‌های خوب و بد فراوانی داریم و قلباً دوست داریم که عادت‌های خوب خود را افزایش دهیم و از شرّ عادت‌های بدمان خلاص شویم؛ اما این امر، چگونه ممکن است؟

در خلاصه‌کتاب صوتی بهتر از قبل، نقشه راه تغییر عادت‌ها را نشان می‌دهیم. در ابتدا، باید خود را بشناسید؛ زیرا فرمول جادویی یکسانی برای تغییر عادت‌ها وجود ندارد؛ هر کسی با توجه به ویژگی‌های شخصیتی خود، عادت‌هایش را شکل می‌دهد. پس از خودشناسی، شما می‌توانید به کمک راهکارهای ارائه شده در خلاصه این کتاب، با عادت‌های بدتان خداحافظی کنید و به استقبال عادت‌های خوب و سالم بروید.

در خلاصهٔ این کتاب، به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱) چگونه یک راه‌پلهٔ موزیکال، منجر به کاهش استفاده مردم کمتر از پله برقی شد؟

۲) چرا مردها بعد از طلاق، اضافه وزن پیدا می‌کنند؟

۳) چرا برخی از میلیونرها، در گاوصندوق خود، شکلات پنهان می‌کنند؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی بهتر از قبل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی بهتر از قبل

«آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که احساس کنید، کل زندگی‌تان را در حال مقابله با وسوسه‌های گوناگون سپری می‌کنید؟ افراد بسیاری، در سراسر دنیا، چنین احساسی دارند.

تحقیقات نشان داده است که انسان‌ها، حدود یک چهارم زندگی‌شان در زمان بیداری را مشغول مبارزه با وسوسه‌های مختلف هستند. بنابراین، می‌توان گفت که در اغلب موارد، موفقیت ما در ایجاد عادت‌های خوب یا از بین بردن عادت‌های بد، به توانایی ما در مقابله با وسوسه‌ها بستگی دارد.

اولین کاری که می‌توانید برای مقابله با این وسوسه‌ها انجام دهید، پیش‌بینی شرایط و دوری از آن‌هاست. پیشگیری، بهتر از درمان است؛ در واقع، شما باید تلاش کنید تا کمتر در معرض وسوسه‌ها قرار بگیرید. این کار، به خصوص زمانی که می‌خواهید عادت بدی را کنار بگذارید، بسیار موثر است.

مثلی قدیمی وجود دارد که می‌گوید: «از دل برود، هر آن‌که از دیده برفت». هنگامی که عوامل وسوسه‌انگیز در برابر چشمانتان نباشند، بسیار راحت‌تر می‌توانید عادت‌های بدتان را کنار بگذارید.

داستان «اودیسه هومر» را در نظر بگیرید. اودیسه، می‌دانست که در مسیر عبورش از دریا، پری‌های دریایی وجود دارند که آوازشان دل‌فریب، اما کشنده است. به‌همین‌خاطر، پیش از حرکت، به خدمه کشتی‌اش دستور داد تا گوش‌هایشان را از موم پر کنند تا به وسوسه پری‌های دریایی گرفتار نشوند. بنابراین، اگر می‌خواهید عادتی چون استفاده بی‌رویه از شکر را کنار بگذارید، اولین کاری که باید انجام دهید، این است که منزلتان را از خوراکی‌های شیرین (مانند شیرینی و شکلات)، خالی کنید.

برای ایجاد عادت‌های خوب، می‌توان از راهکار موثری چون مقاومت در برابر وسوسه‌ها نیز بهره جست؛ زیرا ما اغلب وسوسه می‌شویم که با ارائهٔ بهانه‌ای از انجام وظایف خود، خودداری کنیم. عجیب آن‌که حتی زمانی که عادت مفید و لذت‌بخشی داریم و مدت‌هاست که آن را انجام می‌دهیم؛ اما اغلب باز هم می‌توانیم با استفاده از بهانه‌جویی، راه گریزی برای عدم‌انجام آن بیابیم.

یکی از راه‌های گریزی که موجب عدم پای‌بندی به عادت‌های خوبمان می‌شود، این است که در قبال کار خوبمان، وعده پاداشی مخرب به خود می‌دهیم!

به‌عنوان نمونه، بعد از یک هفته رعایت رژیم غذایی سالم، به‌عنوان جایزه، مقداری شیرینی می‌خوریم یا بعد از یک ماه مدیریت درست دخل و خرج خود، به خرید می‌رویم و حسابی ول‌خرجی می‌کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان