دانلود کتاب صوتی قانون توانگری با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون توانگری اثر کاترین پاندر

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون توانگری

معرفی کتاب صوتی قانون توانگری

کتاب صوتی قانون توانگری نوشتهٔ کاترین پاندر و ترجمهٔ فرشته ابوالحسنی و مریم شیخی است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قانون توانگری

کاترین پاندر در کتاب صوتی قانون توانگری، برای شما از قوانین توانگری و مهم‌تر از همه از تفکر توانگر سخن گفته است. او در کتابش توضیح می‌دهد که تفکر توانگر چگونه ذهن و دیدگاه شما را به زندگی و کار تغییر می‌دهد. این کتاب صوتی، نتیجهٔ چندین رکود اقتصادی اخیر و سال‌ها زندگی سخت است. هیچ‌کس رکود را دوست ندارد و هیچ‌کس دوست ندارد به‌سختی زندگی کند و در واقع هیچ‌کس نباید آن‌ها را دوست داشته باشد. ایدهٔ اصلی کاترین پاندر این است که در این جهان همه‌چیز از طریق قانون توانگری قابل‌توضیح است، اما توانگری دقیقاً چه معنایی دارد؟ این سؤالی است که نویسنده پاسخ آن را به کامل‌ترین شکل ممکن در فصول ابتدایی کتاب خود داده است. او در ضمن، نشان می‌دهد که اصولاً هیچ پیشرفتی بدونِ دستیابیِ روح به نیروی توانگری ممکن نیست.

در بخش‌های بعدی کتاب، پاندر کوشیده است تا مهم‌ترین شیوه‌های بروز و تجلی نیروی توانگری را ذکر کند. در این مسیر، او به‌قدر کافی و با زبانی گویا، از مسائلی نظیرِ اهمیت کار و اشتغال، قانون اعتمادبه‌نفس، تأثیر دعا، لزوم دستیابی هرچه‌سریع‌تر به استقلال مالی، قانون پشتکار و... سخن گفته است. در یک ارزیابی کلی، باید گفت که کتاب‌های پاندر ارائه‌دهنده‌ٔ نوعی روان‌شناسی‌ خدامحور هستند؛ این نویسنده به‌عنوان یک کشیش و معلم معنوی، همواره تأکید فراوانی بر اهمیت سرشت الهی انسان‌ها دارد و مطالبی که بیان می‌کند نیز همه بر مبنای همین امر قابل‌فهم و پذیرفتنی هستند.

شنیدن کتاب صوتی قانون توانگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر در ۱۴ فوریهٔ ۱۹۲۷ در هارتسویل، کارولینای جنوبی، به دنیا آمد. او بنیان‌گذار کلیسای یونیتی ( «یکپارچه») در سرتاسر جهان، وابسته به کلیسای وحدت، کشیش و نویسندۀ کتاب‌های معنوی مختلفی است. آنچه موجب ایجاد تغییرات گسترده در زندگی کاترین بوده، مرگ همسرش است. او در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا و همچنین در شهرهای کوچک‌تر سخنرانی کرده است و گفت‌وشنودهایی در تلویزیون، رادیو و همچنین مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های نوشتاری داشته است. برخی کتاب‌های کاترین پاندر عبارتند از: از دولت عشق، قانون شفا، نیروی سعادت‌بخش عشق و قانون توانگری. او بیش از ۱۲ کتاب نوشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان