دانلود کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر با صدای سمانه مبلغ حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر اثر تی. هارو اکر

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

معرفی کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر نوشتهٔ تی. هارو اکر و ترجمهٔ نسرین صدقی گویا است. سمانه مبلغ حسینی و حجت یوسفی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. برای پولدارشدن باید پولدار فکر کنید.

درباره کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

اگر از نظر مالی آن‌طور که می‌خواهید نیستید، باید طرح پول خود را تغییر دهید. نقشه‌ٔ پول فعلی شما تا آخر عمر با شما خواهد ماند؛ مگر اینکه آن را شناسایی و اصلاح کنید. این دقیقاً همان کاری است که با کمک این کتاب صوتی می‌توانید انجام دهید. کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر، نوشتهٔ تی. هارو اکر، اولین‌بار در سال ۲۰۰۵ میلادی منتشر شد. نویسنده در این کتاب صوتیِ تأثیرگذار و دگرگون‌کننده، بیان کرده است که اگر ۵ دقیقه به او مهلت دهید، می‌تواند آیندهٔ مالی شما را تا آخر عمرتان پیش‌بینی کند. او با تحلیل و شناخت «طرح و نقشهٔ پول و موفقیت» در هر فرد، این کار را انجام می‌دهد. همهٔ ما یک نقشهٔ مالی شخصی داریم که در ضمیر ناخودآگاهمان ریشه دارد و همین طرح و نقشه است که بیش از هر چیز دیگر، چگونگی وضعیت مالی ما در زندگی را تعیین می‌کند. طبق گفته‌های تی. هارو اکر، شناخت و حتی تغییر این طرح و نقشهٔ ذهنی، کار چندان سختی نیست. اگر مثل افراد ثروتمند فکر کنید و کارهای آن‌ها را انجام دهید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید مثل آن‌ها ثروتمند شوید.

شنیدن کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران کسب ثروت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تی. هارو اکر

تی. هارو اکر در ۱۰ ژوئن ۱۹۵۴ به دنیا آمد. او سخنران انگیزشی، تاجر و نویسنده‌ای کانادایی است که در نوجوانی به آمریکا رفت و پیش از موفقیت در یک خرده‌فروشی محصولات ورزشی، کارهای مختلفی را تجربه کرد. این نویسنده پس از ثروتمندشدن از طریق زنجیره‌ای از فروشگاه‌های ورزشی و از دست‌دادن ثروت خود به‌خاطر ضعف‌های مدیریتی، به تحلیل استراتژی‌های مالی و ذهنی ثروتمندان روی آورد و تئوری‌های شناخته‌شده‌ای را در این زمینه مطرح کرد. کتاب «رازهای ذهن میلیونر»‌ حاصل این بررسی‌ها است.

بخشی از کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

«علت اصلی این که اکثر مردم به چیزی که می‌خوان نمی‌رسن، اینه که اصلاً نمی‌دونن چی می‌خوان. فقرا یه عالمه دلیل خوب دارن برای این که بگن ثروتمند شدن و ثروتمند بودن می‌تونه یه مشکل باشه. در نتیجه صد درصد مطمئن نیستن که واقعاً می‌خوان پولدار بشن یا نه. پیامشون به جهان گیج‌کننده‌ست. پیامشون به دیگران هم. و حالا این سردرگمی و گیجی اتفاق می‌افته. چون پیامشون به خودشون هم گیج‌کننده‌ست. قبلاً درباره‌ی قدرت قصد حرف زدیم. می‌دونم شاید باورش سخت باشه اما همیشه چیزی رو که می‌خواین به دست می‌آرین. البته چیزی که تو ضمیر ناخودآگاهتون می‌خواین؛ نه خواسته‌ای که به زبون می‌آرید. شاید قویاً اینو انکار کنید و بگید مسخره‌ست، چرا باید دنبال سردرگمی باشم؟ و سؤال من از شما دقیقاً همینه. نمی‌دونم. چرا دنبال سردرگمی هستین؟ رک بگم. اگه اون ثروتی رو که گفتید می‌خواین به دست نمی‌آرید، به احتمال زیاد دلیلش یا اینه که یا توی ضمیر ناخودآگاهتون واقعاً دنبال ثروت نیستید، و یا این که نمی‌خواین کارهای لازم برای کسب ثروت رو انجام بدید. بیاید اینو بیشتر بررسی کنیم.»

نظرات کاربران

کاربر 6976965
۱۴۰۲/۰۵/۰۸

واقعان هم همینطوره.و‌من مطمعنم بزودی به تمام اعدافم میرسم

زمان

۶ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۶۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۶۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان