دانلود کتاب صوتی سریال صوتی شکار هیولا (قسمت بیست و یکم) با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سریال صوتی شکار هیولا (قسمت بیست و یکم) اثر ریچل کین

دانلود و خرید کتاب صوتی سریال صوتی شکار هیولا (قسمت بیست و یکم)

نویسنده:ریچل کین
گوینده:متین بختی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی سریال صوتی شکار هیولا (قسمت بیست و یکم)

سریال صوتی شکار هیولا (قسمت بیست و یکم) نوشتهٔ ریچل کین و ترجمهٔ حسین مسعودی آشتیانی است. متین بختی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا این جلد از یک مجموعه رمان امریکایی را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی سریال صوتی شکار هیولا (قسمت بیست و یکم)

سریال صوتی شکار هیولا (قسمت بیست و یکم) نوشتهٔ ریچل کین، قصهٔ زنی مستقل است که سعی دارد به‌تنهایی و با توانایی‌های خود در برابر هیولایی انسان‌نما بایستد و تا جان دارد از فرزندانش حفاظت کند. «گوئن» و همراهش «سم» در این رمان، فرازوفرود و حوادث عجیبی را پشت سر می‌گذارند. مجموعه رمان «شکار هیولا» یک تریلر جنایی ترسناک است که از آنجایی شروع می‌شود که «گوئن» با ۲ فرزندش «لنی» و «کانر» تحت‌حمایت پلیس در یک مسافرخانه زندگی می‌کنند، اما چون به آن‌ها خبر رسیده که «ملوین رویال» از زندان فرار کرده، نگران زندگی خود هستند. در همین گیرودار گوئن باید مهم‌ترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد؛ تصمیمی که یک‌سوی آن مرگ است و سوی دیگر آن زندگی. این رمان با این عبارات شروع می‌‌شود: «تاریک است و در رختخواب هستم. بیست شب از فرار شوهر سابقم از زندان گذشته اشت. خوابم نمی‌برد و تماشاگر رقص نور و سایه‌ها روی پرده اتاق شده‌ام. روی تشکی با ملحفه‌ای بسیار نازک دراز کشیده‌ام و با هر تکانی که به خودم می‌دهم، صدای فنرهای آن بلند می‌شود. بچه‌هایم لنی و کانر روی بزرگ‌ترین تخت‌های اتاقی که در متلی نسبتا گران‌قیمت کرایه کرده‌ایم، خوابیده‌اند. جایی را اجاره کرده‌ایم که توانایی پرداخت کرایه‌اش را داشته باشم.».

شنیدن کتاب صوتی سریال صوتی شکار هیولا (قسمت بیست و یکم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر امریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ریچل کین

ریچل کین، نام مستعار «رکسان لانگ استریت کنراد» (Roxanne Longstreet Conrad)، نویسندهٔ آمریکایی داستان‌های علمی، فانتزی، معمایی، هیجانی و رمان‌های ترسناک است؛ او که در سال ۱۹۶۲ در تگزاس به دنیا آمد، رمان‌های رسانه‌ای نیز منتشر کرده است. ریچل کین لیسانس رشتهٔ حسابداری از دانشگاه فنی تگزاس در سال ۱۹۸۵ داشت. او از سال ۱۹۹۰ در حال نوشتن و انتشار داستان‌های کوتاه و رمان بود. کین یک نوازندهٔ حرفه‌ای پیشین بود که افتخار نوازندگی با هنری مانچینی، پیتر نرو و جان ویلیامز را داشت. او از سال ۱۹۹۹ در یک شرکت ارتباطات به‌عنوان طراح وب، ویرایشگر، مدیر شرکت ارتباطات و در نهایت رئیس ارتباطات شرکت برای یک شرکت بزرگ چندملیتی استخدام شد. رمان‌های سریالیِ «شکار هیولا» از آثار مکتوب او هستند. این نویسندهٔ امریکایی در سال ۲۰۲۰ و در اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۷,۰۰۰
۳۰%
تومان