دانلود کتاب صوتی رمز قهرمانی با صدای رضا بصیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رمز قهرمانی اثر ویلیام اچ. مک ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی رمز قهرمانی

معرفی کتاب صوتی رمز قهرمانی

کتاب صوتی رمز قهرمانی نوشتهٔ ویلیام اچ. مک ریون و ترجمهٔ فروغ صادقی است. رضا بصیری و سحر حمیدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات خانه رود آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی آموزه‌هایی از زندگی‌های باشکوه است.

درباره کتاب صوتی رمز قهرمانی

دریاسالار ویلیام اچ. مک ریون نویسندهٔ کتاب مشهور «تخت‌خوابت را مرتب کن»، در کتاب صوتی رمز قهرمانی درس‌هایی از زندگی افرادی می‌دهد که قهرمانانه زیستند. می‌گویند در وجود همهٔ ما یک قهرمان و یک رمز ذاتی وجود دارد که از زمان تولد بشر وجود داشته است و در دی‌ان‌ای ما نوشته شده است. این همان چیزی است که باعث گسترش عظیم بشریت از آفریقا به سراسر جهان شد. این رمز، کاوشگران را فراخواند تا از صحراها و دریاها عبور کنند، به ایجاد ایمان‌های مستحکم کمک کرد، جسارت را به دانشمندان و فلاسفه اولیه داد، از بیمار و ناتوان مراقبت کرد، حقیقت را برای توده‌ها عیان کرد، هرج‌ومرج را به نظم بدل کرد و امید را برای ناامیدها به ارمغان آورد. این رمز، یک شکل یا نوشتهٔ‌ اسرار آمیز یا یک پازل نیست که بتوان آن را رمزگشایی کرد؛ بلکه یک آیین‌نامهٔ اخلاقی و رفتاری درونی است که نژاد بشر را به کاوش‌کردن، مراقبت‌کردن، کسب‌کردن راحتی، الهام‌گرفتن و نشاط‌داشتن سوق می‌دهد تا جوامع شکوفا شوند.

شنیدن کتاب صوتی رمز قهرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران زندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویلیام اچ. مک ریون

دریاسالار، ویلیام اچ. مک ریون (بازنشستهٔ نیروی دریایی ایالات متحده) با سربلندی و افتخار در نیروی دریایی خدمت کرد. او در ۳۷ سال خدمت خود در یگان ویژهٔ نیروی دریایی، در همهٔ سطوح فرمانده بود. آخرین مأموریت این دریاسالار ۴ ستاره فرماندهی همهٔ نیروهای عملیات ویژهٔ ایالات متحده بود. او اکنون رئیس سیستم دانشگاه تگزاس است.

بخشی از کتاب صوتی رمز قهرمانی

«اتاق ناهارخوری کوچک و صمیمی بود. کفپوش‌های چوبی زیبا و درب‌های فرانسوی داشت و از یک راه‌پله‌ی پهن مفروش به تالار راه داشت. میز اصلی برای نه نفر چیده شده بود و شش میز گرد دیگر در سرتاسر اتاق قرار گرفته بود. میزبان من در این شام دوستانه دکتر کنت کوپر، متخصص قلب و عروق معروف بود که اولین کتابش، ایروبیک که در سال ۱۹۶۸ منتشر شده، انقلابی را در تناسب اندام ایجاد کرده است. دکتر کوپر از من دعوت کرده بود که عصر همان شب در مؤسسه‌ی کوپر در دالاس سخنرانی کنم. او و همسرش میلی روبه‌روی من و سمت راستم راجر استاباخ مسئول تالار مشاهیر گاوچران‌های دالاس و همسرش ماریا نشسته بودند.

پس از بازنشستگی من از نیروی دریایی در سال ۲۰۱۴ من و راجر دوستان خوبی شده بودیم. یک زوج دوست‌داشتنی دالاسی دیگر نیز در کنار کوپرها نشسته بودند و در سمت چپ من مردی میانسال با همسرش حضور داشت. دکتر کوپر چند جمله‌ای با مهمانان خود خوش‌و‌بش کرد و سپس شام سرو شد. آن زن و شوهر دالاسی دورتر از آن بودند که بشود با آن‌ها صحبت کرد و استاباخ‌ها و کوپرها نیز مشغول هم بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان