دانلود کتاب صوتی همه چیز داشتن با صدای میثاق ابطحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه چیز داشتن اثر جان آساراف

دانلود و خرید کتاب صوتی همه چیز داشتن

نویسنده:جان آساراف
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همه چیز داشتن

کتاب صوتی همه چیز داشتن نوشتهٔ جان آساراف و ترجمهٔ فرشاد نجفی پور است. میثاق ابطحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی همه چیز داشتن

مهم نیست که در زندگی خود چه می‌خواهید، داشتن همه‌چیز شما را از جایی که هستید، به جایی که می‌خواهید باشید، می رساند. جان آساراف بدون هیچ‌چیز شروع کرد و به ایجاد یک امپراتوری چندمیلیون‌دلاری رسید و به زندگی رؤیاهای خود ادامه داد و به خود لقب «کودک خیابانی» را داد. او بهترین چیزهایی را که آموخته در کتاب صوتی «همه چیز داشتن» به اشتراک می‌گذارد تا ما نیز بتوانیم زندگی رؤیاهای خود را بسازیم. داشتن این همه شامل تمرین‌های عملی و درس‌های قدرتمندی است که به ما کمک می‌کند به شادی بیشتر و موفقیت طولانی‌مدت برسیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ۷ عامل قدرتی را که افراد بسیار موفق استفاده می‌کنند، توسعه دهیم و از آن‌ها استفاده کنیم. استفاده از پیشرفته‌ترین تکنیک‌هایی که ورزشکاران و کارآفرینان در سطح جهانی برای ازبین‌بردن موانع ذهنی استفاده می‌کنند. زندگی دقیقی را که واقعاً می‌خواهیم مشخص کنیم و طراحی کنیم؛ پس با این کتاب صوتی، از قدرت ضمیر ناخودآگاه خود برای ایجاد عادات موفقیت‌آمیز قدرتمند استفاده کنید.

شنیدن کتاب صوتی همه چیز داشتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان آساراف

جان آساراف (John Assaraf) یکی از متخصصان برجستهٔ طرز فکر و رفتار در جهان است. او بارها در برنامهٔ زندهٔ «لری کینگ»، «اندرسون کوپر» و نمایش «الن دی جنرس» ظاهر شده است. یکی از کتاب‌های پرفروش او «Innercise: The New Science to Unlocked Brain’s Hidden Power»، به افراد کمک می‌کند تا بلوک‌های ذهنی و عاطفی‌ای را که مانع از دستیابی آن‌ها به بزرگ‌ترین اهداف و رؤیاهای زندگیشان می‌شود، شناسایی و رها کنند. کتاب «همه چیز داشتن» هم یکی از آثار اوست.

بخشی از کتاب صوتی همه چیز داشتن

اگر داشتن فراوانی در زندگی شما چیزی است که می‌خواهید، این کتاب به شما کمک می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان