دانلود کتاب صوتی اصول آماده سازی با صدای فرزاد رضایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول آماده سازی اثر جان سی مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول آماده سازی

معرفی کتاب صوتی اصول آماده سازی

کتاب صوتی «اصول آماده سازی» نوشتهٔ جان سی مکسول و ترجمهٔ سیمین موحد است. انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب آن را با گویندگی فرزاد رضایی منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی اصول آماده سازی

چنانچه نگاهی به موفق‌ترین سازمان‌های دنیا بیندازید نه‌تنها یک رهبر ،بلکه تعداد زیادی رهبر قوی می‌بینید که دست‌در‌دست هم برای کسب موفقیت کار می‌کنند. این تصادفی نیست. موفق‌ترین سازمان‌ها صاحب رهبرانی‌اند که اطرافیانشان را آماده می‌کنند. چه سازمانشان شرکتی کوچک باشد و چه شرکتی بزرگ. وقتی رهبری خود را به اصول آماده‌سازی متعهد می‌کند‌، سطح عملکرد درون کل سازمان به‌طور چشمگیری بالا می‌رود.

مانسک جونیور گفته: رهبر بزرگ آماده است افراد را تربیت کند و تا آنجا رشدشان دهد که سرانجام در زمینهٔ دانش و توانایی از او فراتر بروند.

این کتاب به شما کمک می‌کند قابلیت‌های نهفته در افرادتان را کشف کنید و آموزش می‌دهد آن‌ها را به ابزارهای لازم برای کسب برتری و رسیدن به نهایت توان خویش مجهز سازید. رهبری در زندگی شخصی و شغلی خود زمانی موفق است که دانش رهبری داشته باشد و اصول آماده‌سازی یکی از این موارد است.

کتاب صوتی اصول آماده سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات بازاریابی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

درباره جان سی. مکسول

جان سی. مکسول در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۴۷ در میشیگان در ایالت‌متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به «مدیریت نگرش»، «رهبری»، «صفت‌های بایستهٔ یک رهبر»، «هفده اصل کار تیمی»، «به خود جرئت رؤیاپردازی بدهید و سپس رؤیایتان را تحقق بخشید»، «قوانین طلایی کار تیمی»، «آنچه همهٔ رهبران باید بدانند»، «در اندیشهٔ تحول»، «مدیریت ارتباطات» و «پرورش کارکنان» اشاره کرد؛ او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را بر عهده داشته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان