دانلود کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه اثر مل رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه

نویسنده:مل رابینز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه

خلاصه‌کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه نوشتهٔ مل رابینز و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. قانون عبور از بلاتکلیفی و ترس! در این کتاب آمده است. این کتاب دربارهٔ تکنیکی است که به شما کمک می‌کند شجاعت بیشتری در تصمیم‌گیری داشته باشید، بتوانید بر مشکلات غلبه کنید و موفقیت را به دست آورید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه

در خلاصه‌کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه، مل رابینز ابزارهایی را معرفی می‌کند که زندگی، کار و اعتماد به نفستان را با شجاعت هر روزه دگرگون کنید.

قانون ۵ ثانیه می‌تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس مؤثر واقع شود. این قانون ممکن است در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره‌‌وری و مقابله با تاخیر‌ کاری کمک کند.

حدودا همه ما در زندگی این دروغ را باور کرده‌ایم که برای ایجاد تغییر، باید احساس آمادگی کنیم؛ ما این دروغ را باور کرده‌ایم که بالاخره در مرحله‌ای از زندگی اعتماد به نفس کافی به دست می‌آوریم و شجاعت به خرج می‌دهیم. خیلی از مردم ایده‌های فوق العاده‌ای دارند، اما فکر می‌کنند چیزی که کم دارند انگیزه است؛ اما این طور نیست!

یک واقعیت درباره انسان‌ها این است که ما طراحی نشده‌ایم تا کارهای سخت و ناراحت‌کننده و یا ترسناک را انجام دهیم. مغز ما به گونه‌ای طراحی شده است که از ما در برابر آن دسته از کارها محافظت کند، چون مغز ما تلاش می‌کند تا ما را زنده نگه دارد.

پس اگر می‌خواهید کارهایی را انجام دهید که همیشه می‌خواستید، و تغییراتی در زندگی‌تان ایجاد کنید، باید کارهایی را انجام دهید که:

منابع مورد نیاز را برای انجامشان ندارید.

درباره‌شان مطمئن نیستید.

سخت هستند.

ترسناک‌اند.

عدم قطعیت بالایی دارند.

و همین باعث می‌شود مشکلی جدید برای همه ما به وجود بیاید و آن این است که: هیچ وقت حوصله انجام‌دادنش را ندارید!

شما فقط هنگام انجام کارهای آسان، احساس انگیزه می‌کنید و هنگام مواجهه با کارهای مهم و سخت‌تر احساس ترس دارید اما چرا؟

چون مغز ما به گونه‌ای طراحی شده است که به هر قیمتی، جلوی ما را بگیرد تا کاری انجام ندهیم که امکان داشته باشد آسیب ببینیم. مغز ما این کار را با به شک‌انداختن ما انجام می‌دهد.

مل رابینز به شجاع‌شدن و بیرون‌رفتن از منطقه‌ راحتی کمک می‌‌کند و از همه مهم‌تر، او در کتاب قانون ۵ ثانیه توضیح می‌‌دهد که کنترل و تغییر ایجادکردن آسان است!

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند زندگی‌شان متحول شود پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مل رابینز

مل رابینز، نویسنده آمریکایی، گوینده و مفسر انگیزشی، در ۶ اکتبر سال ۱۹۶۸ در شهر کانزاس، میسوری متولد و در شمال ماستگون، میشیگان بزرگ شد. او مدرک خود را از دانشکده حقوق کالج بوستون گرفت. شغل او در ابتدا وکیل مدافع جنایی بود.

پس از موفقیت در نوشتن کتاب قانون ۵ ثانیه و سخنرانی‌های پرمخاطبی که داشت، حالا رهبر برنامه‌های آموزشی چند ساله «جانسون اند جانسون» است. سخنرانی او در تدایکس تا سال ۲۰۱۹ بیش از بیست میلیون بار در یوتیوب دیده شده است. او در این سخنرانی درباره «چگونه درجا زدن خود را متوقف کنیم؟» صحبت کرد و توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند.

کتاب قانون ۵ ثانیه رابینز نیز با استقبال خوبی مواجه، و ششمین کتاب پرخواننده آمازون در سال ۲۰۱۷ شد. رابینز کتاب پرفروش دیگری هم به نام «از این‌که بگویید من خوبم دست بردارید» دارد. این کتاب هم با محتوای انگیزشی توانسته مخاطبان بسیاری را جذب خود کند.

مل رابینز در سال ۱۹۹۶ با کریستوفر رابینز ازدواج کرد و آنها اکنون سه فرند دارند. جالب این‌جاست که او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «با همین قانون ۵ ثانیه از دورانی که پر از اختلاف و مشکل بودیم به گرفتن بیستمین جشن سالگرد ازدواج رسیدم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان