دانلود کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

خلاصه‌کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد در تمام عرصه‌های زندگیِ خود توقف‌ناپذیر، مقاوم و باشهامت باشید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

اعتماد به نفس، کلید طلایی زندگی سالم و موفق است.

با تمام نتایج مثبتی که اعتماد به نفس برای انسان به دنبال دارد، باز هم کسانی هستند که اعتماد به نفس کافی ندارند و همین موضوع به زندگی‌شان آسیب می‌زند. در واقع نوع بشر همیشه درگیر آفتِ تردید نسبت به توانایی‌های خود بوده و همواره از ناشناخته‌ها وحشت داشته است.

آبراهام مازلو روانشناس بزرگ، معتقد است داستان زندگی بشر، داستان زنان و مردانی است که ارزش‌های خود را نمی‌شناسند. این نکته خود را به شکل‌های مختلفی نشان می‌دهد؛ از جمله اینکه مردم اغلب عادت دارند توانایی‌های خود را با دیگران مقایسه کنند، بر ضعف‌ها و محدودیت‌های خود متمرکز شوند و به چیزی بسیار کمتر از آنچه استعدادش را دارند، راضی شوند.

در خلاصه‌‌کتاب صوتی «نیروی اعتماد به نفس» اثر برایان تریسی، با قوانین مختلفی آشنا خواهید شد که رسیدن به اعتماد به نفس را برایتان هموارتر می‌کند. اولین و مهم‌ترین قانون که سایر قوانین به ‌نوعی بر پایه آن ایجاد می‌شوند، اصل علیت است.

اصل علیت را فیلسوف بزرگ ارسطو، حدوداً ۳۵۰ سال پیش از میلاد مسیح مطرح کرده بود. او معتقد بود ما در جهانی زندگی می‌کنیم که تابع نوعی نظم است و هر آنچه رخ می‌دهد، مبتنی بر علت یا علت‌های مشخصی است.

اصل علیت را با عنوان «قانون علت و معلول» نیز می‌شناسند. در حقیقت می‌توان گفت این قانون نشان‌ دهنده قانون آهنین سرنوشت انسان است، زیرا ما را متوجه این نکته می‌کند که سرنوشت هیچکس از پیش تعیین نشده است، بلکه در طول زمان و بر اساس علت‌هایی تعیین می‌شود. بنابراین هر کسی می‌تواند با استفاده از قانون علت و معلول یا در زندانی خودساخته محبوس شود و یا طوری آن را به کار گیرد که کاملاً رها و خوشبخت باشد.

قانون علت و معلول هم جنبه مادی دارد و هم جنبه معنوی؛ یعنی اگر ما در زندگی خود قویاً خواهان ثروت یا موفقیت شغلی و تحصیلی باشیم، می‌توانیم مسیر دستیابی به آن را برای خود ترسیم کنیم و با تکرار و تأکید آن علت، نتیجه را پررنگ‌تر کنیم.

بیایید با خودمان روراست باشیم؛ آنچه همه‌ٔ مردم در زندگی خود بیشتر از هر چیز دیگری می‌خواهند، احساس رضایت از خویشتن است، چون فقط این احساس است که می‌تواند ما را به آرامش برساند. اگر کمی دقیق شوید متوجه خواهید شد که احساس رضایت از خود با اعتماد به نفس ارتباط تنگاتنگی دارد. ما زمانی به آرامش می‌رسیم که از توانایی‌های خود مطمئن باشیم؛ پس لازم است پیش از هر چیزی علت‌های ایجاد اعتماد به نفس را برای خود فراهم کنیم.

این مسیر مانند یک ماراتن ذهنی است. اکثر افراد باور ندارند همانطور که مهارت‌های جسمانی می‌تواند با تمرین و ممارست تقویت شود، خصوصیات ذهنی نیز قابل پرورش دادن هستند. کافی است به برنامه روزانه‌ای که یک فرد عادی را به یک دونده دوی ماراتن تبدیل می‌کند، نگاه کنید. اگر همه ‌چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، نتیجه‌ٔ موردنظر حاصل خواهد شد. نقش کتاب «نیروی اعتماد به نفس» دقیقاً مانند برنامه‌ای است که یک فرد عادی برای رسیدن به قهرمانی مسابقات دوی ماراتن لازم دارد. این ماراتن ذهنی قدری سخت‌تر از ماراتن جسمانی است، اما به‌ هیچ ‌وجه غیرممکن و محال نیست؛ بلکه به ممارست و تمرین بیشتری نیاز دارد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

«انسان‌ها زمانی به بلوغ واقعی می‌رسند که متوجه شوند هیچکس به دادشان نخواهد رسید و مسئولیت زندگی‌شان تمام و کمال با خودشان است. هنری فورد دوم می‌گوید: «هیچگاه شکایت نکنید و هیچگاه توضیح ندهید».

مسئولیت‌پذیری یکی از ویژگی‌های افراد هوشمند است؛ یعنی کسانی که در مواجهه با اتفاقات زندگی دچار خودفریبی و توهم نمی‌شوند و چیزی را وابسته به بخت و اقبال نمی‌دانند. همچنین افراد هوشمند توانایی تشخیص مشکلات را از واقعیت دارند؛ در حالی که بسیاری از افراد بدون آنکه متوجه شوند موضوعی مانند آب‌وهوا یک واقعیت است، مانند یک مشکل با آن برخورد می‌کنند و بدین ترتیب، بخش زیادی از انرژی خود را به خاطر کلنجار رفتن با واقعیت هدر می‌دهند. ما نمی‌توانیم واقعیت را تغییر دهیم؛ حتی اگر آب‌وهوای بارانی برنامه‌های ما را به هم بریزد، این یک مشکل نیست، بلکه واقعیتی است که جریان دارد. تمام مشکلاتْ قابل حل کردن هستند، اما واقعیت‌ها را فقط باید پذیرفت.

یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت اعتماد به نفس، ساختن تصاویر شفاف ذهنی از کارهایی است که می‌خواهید انجام دهید. یکی از روش‌های مؤثر در تجسم ذهنی، مرور ذهنی است. در این روش، شما قدم به قدم جزئیات اتفاق مدنظرتان را مرور می‌کنید. برای مثال اگر دوست دارید همیشه خوش‌پوش باشید، باید با مطالعه و تماشای مجلات مد و زیبایی، سر زدن به فروشگاه‌های شیک و سطح بالا، بهترین تصاویر ذهنی را برای خود بسازید. حتی می‌توانید به فروشگاه‌ها بروید و لباس‌هایی را که دوست دارید روزی مالک آن‌ها شوید، بپوشید و امتحان کنید.

حتماً بارها شنیده‌اید که برای موفق شدن باید نقاط ضعف خود را بپذیرید. بله، همین‌طور است؛ اما پیش از پذیرش بهتر است نقاط ضعف خود را شناخته و تحلیل کنید. برخی از نقاط ضعف، ضعف‌های موقعیتی هستند و همیشه با شما نیستند و برخی دیگر، به دلیل حساسیت بیش از اندازهٔ شما روی یک موضوع حاصل می‌شوند. اگر در دام نقطه ضعف موقعیتی و تخیلی بیفتید، ممکن است به کلی از توانایی‌های خود غافل شوید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان