دانلود کتاب صوتی فرمول نهایی تغییر با صدای توحید منفرد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرمول نهایی تغییر اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی فرمول نهایی تغییر

معرفی کتاب صوتی فرمول نهایی تغییر

کتاب صوتی فرمول نهایی تغییر نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد است. توحید منفرد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی دستورالعملی آسان برای ایجاد تغییراتی سریع و پایدار است.

درباره کتاب صوتی فرمول نهایی تغییر

تغییر، رؤیای هر فرد است. احتمالاً همه می‌خواهند به نسخه‌ٔ بهتری از خود دست یابند و می‌خواهند عادت‌ها و رفتارهای بدشان را ترک کنند. در مقابل همه می‌خواهند عادت‌ها و رفتارهای مثبت و سازنده‌ای را به زندگی‌شان اضافه کنند. جالب اینجاست که همه می‌دانند کدام رفتارها و عاداتشان را باید ترک کنند و کدام عادات و رفتارها را باید به زندگی‌شان اضافه کنند. جالب‌تر اینکه خیلی‌ها بارهاوبارها تصمیم می‌گیرند تا تغییری در زندگی خود به وجود آورند و بیشترشان دست به اقداماتی هم می‌زنند و مدتی برای دستیابی به تغییر مدنظرشان تلاش هم می‌کنند، اما دست‌آخر تعداد خیلی کمی هستند که موفق به ایجاد یک تغییر پایدار در زندگی‌شان می‌شوند و بقیه ناامید و شکست‌خورده به‌سراغ رفتارهای قبلی خود می‌روند.

آنچه باعث شده خیلی‌ها از تغییر گریزان باشند، سختی مسیر تغییر است. چیزی که از تغییر در ذهن خیلی‌ها شکل گرفته، تحمل و ممارست بسیار، آن هم در مدت‌زمانی نسبتاً طولانی است، اما اگر روشی وجود داشته باشد که بتوان با آن ایجاد تغییر را تضمین کرد، چه؟ اگر این روش بسیار ساده، گام‌به‌گام و قابل‌اجرا باشد چه؟ اگر بتوان با آن به‌جای تحمل سختی چند ماه تا چند سال برای تغییر، تغییرات را فوراً به زندگی اضافه کرد چه؟ آیا باز هم قید تغییر، رشد و پیشرفت و رسیدن به خواسته‌هایتان در زندگی را خواهید زد؟ شما با گوش‌دادن به کتاب صوتی فرمول نهایی تغییر و آموختن روش ایجاد دگرگونی در زندگی، می‌توانید هر تغییری را در خود به وجود آورید.

شنیدن کتاب صوتی فرمول نهایی تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی در فوریهٔ ۱۹۶۰ میلادی در کالیفرنیا به دنیا آمد. بیشتر شهرت او در ایران به‌خاطر کتاب‌هایش در زمینهٔ موفقیت است. کتاب‌های «قدرت نامحدود» و «به‌سوی کامیابی» نمونه‌ای از این کتاب‌ها هستند. آنتونی رابینز یکی از مشهورترین سخنرانان انگیزشی در جهان است؛ هر چند که خودش اصرار دارد به‌جای سخنران انگیزشی، او را مربی منتهای کارایی بنامند. او در مدت کوتاهی بیشترین آرزوهای جوانی خود را برآورده کرد و توانست درآمد سالیانهٔ خود را به بیش از یک میلیون دلار برساند. آنتونی رابینز معتقد است ذهن انسان می‌تواند از موانع عبور کند و این موضوع را سال‌هاست آموزش می‌دهد.

او در سال ۱۹۹۱ مؤسسه‌ای غیرانتفاعی برای کمک به کودکان معلول، افراد بی‌خانمان، مسن و زندانیان تأسیس کرد. گفته شده است که آنتونی رابینز مقدار قابل‌توجهی از درآمد خود را وقف فقرا کرده. آنتونی رابینز مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و بناهای بسیار زیادی را برای فقرا ساخته است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

maryam norozi
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

عالی و کااربردی بود. ممنونم

فاطمه
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

خوب و کاربردی بود. با عمل به گفته های کتاب میتونید به راحتی زندگی بهتری رو برای خودتون بسازید

مهناز
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

کتاب بسیار خوب و کاربردی بود. فقط یه سوال دارم چطور مجدد یک کتابو از بی نهایت گوش کنیم؟

mh.shokrgozar
۱۴۰۲/۰۵/۱۲

عالی بود واقعا راهکار ها عملی و در عین حال کاملا ساده هستند عمیقاً روی جملات تمرکز کنید و خودتون رو توی اون شرایطی قرار بدید که الان بخاطر اون شرایط بد این کتاب رو دارید گوش میدید ... بعد

- بیشتر
wolf
۱۴۰۱/۱۱/۱۹

عالیه بهترین

آناهیتا
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

یکی از بی نظیر ترین کتاب ها همه ی آدمای دنیا باید بخوننش! ▫️با تشکر از گوینده و طاقچه▫️

کاربر 6086558
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

خوب بود

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
۶,۳۰۰
۳۰%
تومان