دانلود کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی با صدای نگین خواجه‌ نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی اثر ایزابل پایلو

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی

معرفی کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی

کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی نوشتهٔ ایزابل پایلو و آدری آکون و ترجمهٔ غزاله ابراهیمیان و ندا مصدقی است. نگین خواجه‌ نصیر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی ۵ گام برای رسیدن به آرامش است.

درباره کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی

استرس، داشتن دغدغهٔ فردا و فرداها، دل‌مشغولی و نگرانیْ بخشی جدانشدنی از زندگی امروز در جامعه‌ٔ کنونی ما هستند. چه می‌شود کرد؟ آیا شیوه‌ای وجود دارد تا بتوانیم از پس این نگرانی‌ها، فکر و خیال و اخبار ناخوشایند برآییم؟ در این شرایط دشوار می‌توانیم راهی برای خوشبختی بسازیم؟ می‌توانیم خودمان را از زیر بار فشارهای زندگی رها کنیم؟ بله! کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی کوشیده است تا دراین‌باره به شما کمک کند. این کتاب صوتیْ یک راهنمای عملی و گام‌به‌گام برای دستیابی به آرامش و کاهش این فشارها را در ۵ مرحله در اختیار شما قرار داده است. ۳ مرحلهٔ اول از این ۵ مورد، به‌اختصار، موارد زیر را شامل می‌شوند:

یک: خود را اثبات کنید.

دو: نقص‌های خود را بپذیرید.

سه: ‌متفاوت فکر کنید و کارهای خود را سازماندهی کنید.

برای دانستن توضیح این موارد و نیز آشنایی با ۲ مورد دیگرْ کتاب صوتی حاضر را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ایزابل پایلو

ایزابل پیلو روان‌شناس بالینیِ حوزهٔ کار و یادگیری، خانواده‌درمانگر، مربی در زمینهٔ نقشهٔ ذهنی و ابزارهای تفکر بصری است؛ او همچنین در شرکت‌ها درمورد کیفیت زندگی در محل کار صحبت می‌کند و یکی از نویسندگان پرفروش‌ترین کتاب «آموزش متفاوت با آموزش مثبت» است. او کودکان، نوجوانان و بزرگسالانی را که در فعالیت خود رنج می‌برند و همچنین خانواده‌ها را برای غلبه بر شرایط بحرانی همراهی می‌کند. این فرد که در زمینهٔ هیپنوتیزم درمانی و EFT (تکنیک آزادی عاطفی) آموزش دیده است، از این رویکردها برای بازکردن انسدادهای احساسی استفاده می‌کند. کتاب «هنر رهایی از فشارهای زندگی» یکی از آثار مکتوب اوست (با همراهی «آدری آکون»).

درباره آدری آکون

آدری آکون یک فرانسویِ اهل ادب است. او دختر «ژاک آرماند آکون»، نویسنده و کارشناس هنری و «جوزی پاین»، مدل سابق است. آدری پس از گذراندن DESS در حقوق اسناد رسمی در دانشگاه پاریس دوازدهم و داشتن سمت دستیار سردفتر در پایان قرن بیستم، بازآموزی حرفه‌ای در روان‌شناسی را آغاز کرد و در رویکردهای روان‌درمانی مختلف مانند سوفرولوژی کایسیدی، هیپنوتیزم، روش ویتوز و روش شناختی آموزش دید. او که در آکادمی روان‌درمانی پاریس آموزش دیده است، در سال ۲۰۰۴ با «ایزابل پیلو»، روان‌شناس بالینیِ حوزهٔ کار و یادگیری آشنا شد. کتاب «هنر رهایی از فشارهای زندگی» یکی از آثار مکتوب اوست (با همراهی «ایزابل پایلو»).

بخشی از کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی

قبل از شروع، تفکر و شیوه‌ی کارتان را تغییر دهید. اگر کار مایه‌ی سلامتی است، پس بهداشت کار چه خاصیتی دارد؟ کدوم‌یک از ما تا به حال این رؤیا رو نداشته که بلیطش در مسابقات بخت‌آزمایی برنده بشه و به خودش زندگی مرفه و سراسر تجمل هدیه بده؟ از کارش استعفا کنه و آوازی سرخوشانه بخونه که انگار پادشاه این عالمه؟ مختصر اثاثیه‌اش در دفتر کارش رو جمع کنه و برای همیشه از اونجا خارج بشه و بره تا در زیباترین و خوش‌آب‌وهواترین جزایر دنیا از سیشل و مالدیو گرفته تا اودرون اقامت کنه و حمام آفتاب بگیره؟ کدوم یک از ما درست چند دقیقه قبل از ورود مهمون‌ها و به‌ویژه پدرشوهر و مادرشوهر، در کابینت‌های آشپزخونه وسایلی رو جاساز نکرده که با یادآوریش لبخندی به لبش بیاد و کمی هم تعجب کنه؟ چرا که، بله، برنامه‌ریزی تخصص ماست. من هم متأهل هستم و هم امورات همسر و سه تا بچه‌ی قد و نیم‌قد با منه. شاغل هستم و برنامه‌ی هفتگیم پر از کارهای متنوعه. کمی هم باید به ورزشم برسم و مرتباً به اپیلاسیون برم. خیلی جالبه! من از پسش برمی‌آم. ولی نه... راستش در حقیقت کم می‌آرم.

نظرات کاربران

Ghazaleh.EBRAHIMIAN
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

خوانش عالی بود صدا راوی گیراست مطالبش کاربردیه به درد این روزا میخوره

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان