دانلود کتاب صوتی کاملا خودت باش با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاملا خودت باش اثر ماتیو کلی

دانلود و خرید کتاب صوتی کاملا خودت باش

معرفی کتاب صوتی کاملا خودت باش

کتاب صوتی کاملا خودت باش نوشتهٔ ماتیو کلی با ترجمهٔ منیژه شیخ جوادی و صدای محمد نظری منتشر شده است. 

درباره کتاب کاملا خودت باش

با کتاب صوتی کاملا خودت باش آنچه را که خداوند برای شما طلب کرده، کشف خواهید کرد.

نویسنده در مقدمهٔ کتاب توضیح می‌دهد احتمالاً برای هر یک از ما بارهاوبارها پیش‌آمده است که از خود سؤال کنیم برای چه منظوری به دنیا آمده‌ایم؟ هدف ما از زندگی در این جهان چیست؟

هر یک از ما صرف‌نظر از اینکه در کدام طول و عرض جغرافیایی و تحت چه شرایطی و در چگونه اجتماع و خانواده‌ای متولد شده و رشد کرده‌ایم و نیز فارغ از هر جایگاه و موقعیت اجتماعی، شغلی یا مالی که در طول سفر زندگی خود می‌توانیم و ممکن است که احراز کنیم، با هدفی غایی و مقصدی نهایی به این زندگی فراخوانده شده‌ایم که این هدف و مقصود در طی زمان و در میان دغدغه‌های روزمره زندگی بشری دست فراموشی سپرده می‌شود. شاید بهترین اتفاقی که برای هر یک از ما می‌تواند رخ دهد کشف و دریافت این موضوع اساسی است که سرمنزل روح کجاست؟

کتاب صوتی کاملا خودت باش نوشتهٔ متیو کلی سخنران و نویسنده جوان استرالیایی و خالق آثاری همچون «هفت پله صمیمیت» و «آهنگ زندگی» به‌تمامی پرسش‌هایی که در بالا مطرح گردید پاسخ می‌دهد. نویسنده در این کتاب با طرح دروس و نکاتی ساده با وضوح و شفافیت مخاطب را به مسیری هدایت می‌کند که در انتهای آن می‌تواند به هدف و مقصد روح در این زندگی واقف شود و توانایی‌های خود را برای انجام مأموریت الهی خویش پرورش دهد.

در این کتاب با مفاهیم بدیعی همچون «رویای پروردگار» آشنا می‌شوید که فهم آن می‌تواند احساسی شیرین و مجذوب‌کننده از هدف داشتن و منحص به‌فرد بودن را در وجود شما جاری می‌کند. 

شنیدن کتاب صوتی کاملا خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت

حجم

۷۳۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت

حجم

۷۳۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان