دانلود کتاب صوتی طرز فکر با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طرز فکر اثر کارول دوک

دانلود و خرید کتاب صوتی طرز فکر

معرفی کتاب صوتی طرز فکر

کتاب صوتی «طرز فکر» نوشتهٔ کارول دوک را رادیو مثبت با گویندگی حجت یوسفی و صدیقه مرادی منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه طرز فکرتان را تغییر دهید تا توانمندی‌ها و استعدادهایتان شکوفا شود. طرز فکر یکی از کتاب‌های پرفروش‌ دسته‌بندی «روان‌شناسی کاربردی» سایت آمازون است. این کتاب به ریشه‌ٔ اندیشه‌هایی می‌پردازد که نوع فکر‌کردن ما را شکل داده‌اند.

درباره کتاب صوتی طرز فکر

 دکتر دوک در این کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه برای موفقیت قدم برداریم و در این راه اول طرز فکر خودمان را تغییر دهیم. وی در ۳ فصل ابتدایی کتاب، همراه با معرفی ایدهٔ طرز فکر و مباحث جانبی، بیان می‌کند برخی افراد به ذاتی‌بودن توانایی‌ها و استعدادهایشان اعتقاد دارند و برخی دیگر به امکان پیشرفت یا پسرفت خود در زمینه‌های مختلف باور دارند و برخی هم با‌توجه‌به موضوع مورد بحث، عقیدهٔ متفاوتی دارند؛ مثلاً برخی افراد باور دارند استعداد نقاشی و هنر ندارند ولی می توانند با تمرین و تلاش، مهارت‌های ریاضی خوبی به دست آورند. یعنی تعداد زیادی از ما به ثابت‌بودن برخی از توانایی‌ها و قابل‌رشد‌بودن توانایی‌های دیگری اعتقاد داریم.

نویسنده می‌کوشد نشان دهد تفاوت رفتاری و عملکردی افراد مختلف در ۲ گروه به چه صورت است. برای این منظور او با عناوین «ورزش؛ طرز فکر یک قهرمان»، «کسب‌وکار؛ طرز فکر و رهبری»، «طرز فکر در روابط عاشقانه» و «معلمان، مربیان و والدین؛ طرز فکر برای تربیت» بحث را ادامه می‌دهد و به‌صورت کاربردی و تخصصی در هر زمینه بحث می‌کند. در انتهای کتاب، «تغییر طرز فکرها» مطرح و راهکارهای عملی زیادی پیشنهاد شده است. 

کتاب طرز فکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر ۶۳۱۴۱۴۵
۱۴۰۲/۰۹/۱۶

سلام .خیلی عالیه .توصیه میشه به خوندن

زمان

۳ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان