دانلود کتاب صوتی آتش درونت را فعال کن با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی آتش درونت را فعال کن

کتاب صوتی آتش درونت را فعال کن نوشتهٔ جول اوستین و ترجمه‌شده توسط سایت نگرش نیک و با صدای نازنین آذرساست. با این کتاب صوتی نیروهای عظیم درونمان را بیدار کنیم.

درباره کتاب صوتی آتش درونت را فعال کن

این کتاب صوتی اثری دیگر از جول اوستین است که در واقع متن یکی دیگر از سخنرانی‌های جول اوستین به همین نام است. جول اوستین در این سخنرانی ما را ترغیب می‌کند تا نیروی عظیمی را که خداوند در درون ما قرار داده است برای رسیدن به اهدافمان به کار گیریم.

او می‌گوید خیلی وقت‌ها ما در محاصره مشکلات قرار می‌گیریم و فراموش می‌کنیم که چه نیروی عظیمی داریم. این نیرو برای ما مانند آتش زیر خاکستر است که کمکمان می‌کند خود را بازیابی و دوباره شروع به حرکت کنیم.

نیروی درونی ما انسان‌ها چیزی است که در بین زندگی روزمره جوامع گم شده است. بسیاری از ما قدرت عظیم درونمان را نادیده گرفته‌ایم و به انجام فعالیت‌های ساده روزمره محدود شده‌ایم. به همین دلیل است که در بسیاری از مواقع خوشحال نیستیم و احساس می‌کنیم در زندگی به خواسته‌هایمان نمی‌رسیم. فعال کردن نیروی درونی نیازی به انجام کارهای سخت و وقت‌گیر ندارد. شما می‌توانید با عادت‌کردن به برخی کارها و افکار، نیروهای درونی خود را فعال کنید. کافی است کمی به علاقه‌های خود توجه داشته باشید. خود را دوست داشته باشید و به خودتان اعتماد کنید. فعال‌کردن نیروی درونی با همین افکار و عشق ورزیدن به خود ممکن می‌شود

نیروی درونی از کجا نشئت می‌گیرند؟

این نیرو ثمره مبارزات و مقاوم‌هایی هستند که چه در آن‌ها برنده بوده‌ایم و چه بازنده، داشته‌ایم.

این قدرت درونی از رنج‌هایی که به جای فرار به استقبالشان رفته‌اید و از اندوهی که شما را مهربان‌ و دلسوزتر کرده، نشئت می‌گیرند.

از درک این واقعیت سرچشمه می‌گیرد که شما نمی‌توانید دیگران را وادار کنید به خاطر شما تغییر کنند، بنابراین شما تغییر را در خودتان به وجود می‌آورید و به دوست داشتن دیگران ادامه می‌دهید.

گاهی اوقات به خاطر حرکت در خلاف جهت (حتی وقتی نزدیکانتان بخشی از این جریان باشند) در درون شکل می‌گیرد. ایجاد نیروی دورنی کار ساده‌ای نیست.

کاری که می‌توانید برای پرورش نیروی درونی انجام دهید. فعلا روی یکی از آن‌ها تمرکز کنید و حداقل یک کار کوچک برای هدایت کاراکترتان در جهت درست انجام دهید.

یاد بگیرید آرام باشید. خودتان (و دیگران) را ببخشید.

مسئولیت کارهایتان را بر عهده بگیرید.

در جهت اهداف کوتاه و بلند مدتتان گام بردارید.

نیروی بیرونی‌تان را تقویت کنید.

برای تقویت نیروی درونی، ببخشید.

وقتی می‌خواهید کسی را می‌بخشید، به خاطر خوبی‌هایش او را ببخشید. ممکن است به همان اندازه که شخصی به شما آسیب زده، امتناع از بخشیدنش بیشتر به شما صدمه وارد کند. این کینه‌توزی درگیری ذهنی برایتان به وجود می‌آورد و مانع پیشرفتتان می‌شود.

بخشیدن بزرگ‌ترین لطفی است که می‌توانید بیشتر در حق خودتان بکنید تا طرف مقابل. با انجام این کار نه‌تنها ذهنتان را از فکرکردن در مورد آن فرد خالی می‌کنید بلکه خودتان را از دلخوری که شما را از پیشرفت باز داشته، رها می‌کنید.

شما باید خودتان را هم به خاطر اشتباهات و زندگی‌نکردن مطابق انتظاراتتان ببخشید. همه ما در رسیدن به ایدئال‌هایمان کوتاهی می‌کنیم. بی‌توجهی به ایدئال‌ها باعث می‌شود نفستان را زندانی کرده و به همان اندازه نبخشیدن دیگران، مانع پیشرفتتان می‌شود. برای اینکه بهتر بدانید چطور می‌توانید نیروی درونی‌تان را فعال کنید حتما این کتاب صوتی جول اوستین را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی آتش درونت را فعال کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با درون خود ارتباط برقرار کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Fateme
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

لطفاً این کتاب رو رایگان کنید🙏🏻

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان