دانلود کتاب صوتی اخبات با صدای علی صفایی حائری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اخبات اثر علی صفایی حائری

دانلود و خرید کتاب صوتی اخبات

معرفی کتاب صوتی اخبات

کتاب صوتی اخبات نوشتهٔ علی صفایی حائری (عین. صاد) و با صدای خود اوست. انتشارات لیله القدر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد فضیلت شب‌های قدر، شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه رمضان توضیح داده است.

درباره کتاب صوتی اخبات

کتاب صوتی اخبات در ۳ بخش نوشته شده و هر یک از این بخش‌ها به یکی از ۳ شب مهم ماه رمضان پرداخته است. بخش اول به شب نوزدهم رمضان، بخش دوم به شب بیست‌ویکم و بخش سوم نیز به شب بیست‌وسوم پرداخته است.

نویسنده گفته است که بعضی‌وقت‌ها در شب‌های ماه مبارک، حالتی بر او می‌گذرد که امیدوار است بتواند مخاطب خود را هم در آن حالت داخل و سهیم کند تا هم کمکی به مخاطبانش کرده باشد و هم شاکر نعمت و عنایتی که به او شده، باشد.

شنیدن کتاب اخبات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن پیرامون شب‌های خاص ماه رمضان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اخبات

«بِسْمِ آللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا آللهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا.

أَلسَّلامُ عَلَیک یا أَمیرَ الْمُؤْمِنینَ یا سَیدَ الْوَصِیینَ، أَلسَّلامُ عَلَیک یا أَمینَ آللهِ فی أَرْضِهِ وَ حُجَّتَهُ عَلی عِبادِهِ. مَوْلای! فَضْلُک لایخْفی وَ نُورُک لا یطْفی ...

ان شاء الله که از برکت این شب‌ها محروم نشوید و بهره‌های وافری را بدست آورید. بعضی از رفقا پیشنهاد می‌کردند که مقداری درباره حضرت امیر صحبت شود. یکی دیگر از رفقا پیشنهاد می‌کرد که اصلا صحبت نشود! می‌گفتند که ما به این نتیجه رسیده‌ایم، اگر مدتی گفتگویی نشود، خیلی ضرر نکرده‌ایم؛ چون حرف‌ها، همان حرف‌ها بوده و صحبت‌ها همان صحبت‌ها.

حقیقت مطلب همین است که حرف یک چیز بوده، ولی در گوش ما نرفته است. از ما خواسته‌اند که مسدِّد باشیم و شکاف‌ها و منافذی را که شیاطین پیدا می‌کنند، ببندیدم و مسدود کنیم، امّا چقدر اقدام کرده‌ایم؟

اکنون دو ثلث از ماه مبارک گذشته است. اواسط رمضان که در قم بودم، حساب می‌کردم که نیمه ماه گذشته، ولی ما حتی نیمی از مشکلات را در ذهنمان، در توهّممان، در تخیلمان، در قلبمان، در اقوال و افعالمان، اصلاح نکرده‌ایم.»

نظرات کاربران

Saeed Raad
۱۴۰۱/۰۸/۱۶

این کتاب زندگی منو متحول کرد.

s.m.kazem seifi
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

تماشای جهان بر لبه‌ی پرتگاه

@mohamad_izadkhah
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

بسیار عالی است. بهترین درس اخلاقی در طول دوران زندگی. همه انسان های شیعه یک بار باید این سه جلسه را گوش کنن. خدا رحمت کند استاد عزیز را. فوق العاده است. هم محتوا و هم اثر گذاری.

کاربر ۱۱۲۶۸۶
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

بسیار عالی ،خدارحمتشون کنه حیف که زمان حیاتشون شناخته نشدن و عده ای مانع شناختشون شدند

marzi
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

کتابی بود که راه جدیدی رو توی فکر و ذهن من ایجاد کرد.

حامد حدادی
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

روان ساده استاد از مفهومی که خودش به اون رسیده و می خواد به دیگران هم انتقال بده. اساساً درک استاد از دین و عرفان و سلوک خیلی بالاست. اِخبات مفهومی ست که با ظرافت و لطافت بیان استاد بیان

- بیشتر
مهدیار :)
۱۴۰۱/۱۲/۰۶

فوق العاده ست! مسیر زندگی و نگاه تون به بندگی کلا عوض میشه... حتما گوش بدین

کاربر ۵۸۳۶۶۲۰
۱۴۰۱/۱۱/۰۶

راه نجات

کاربر ۳۳۹۹۵۰۵
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

بی نظیر بود،فوق العاده

کاربر 5516684
۱۴۰۱/۱۱/۰۶

عالی بود

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۷۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۷۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
۱۳,۰۰۰
۵۰%
تومان