دانلود کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده اثر جان تیرنی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده

معرفی کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده

کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده نوشتهٔ ری. اف بامیستر و جان تیرنی است که با ترجمهٔ محسن رخشانی و صدای افشین اعتماد در انتشارات بذر خرد منتشر شده است. این کتاب کمک می‌کند نیروی بزرگ و حقیقی انسان را کشف کنید.

درباره کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده

روان‌شناس مشهور روی اف. بامِیستر با جان تیِرنی نویسنده‌ٔ مجله‌ٔ نیویورک‌تایمز در کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده با هم همکاری کرده‌اند تا درک ما را از خواستنی‌ترین فضیلت انسانی تغییر دهند و آن فضیلت «اراده» است.

نیروی اراده تمام ابعاد زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار داده است. از تعلل‌کردن در پس‌انداز برای بازنشستگی گرفته تا ورزش‌کردن و تمام تصمیم‌های ما ارتباط مستقیم با نیروی اراده دارد. نویسندگان این کتاب به ما روشی ارائه داده‌اند که در آن نه‌تنها تحقیقات جالب خودشان درباره‌ٔ این موضوع را با ما به اشتراک می‌گذارند، بلکه ترفندهای ساده‌ای نیز برای کمک به ما در بهبود این خصلت یاد می‌دهند.

شنیدن کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قدرت و نیروی اراده

«زمانی که روان‌شناسان درگیر شناسایی مزایای خویشتن‌داری بودند، انسان‌شناسان و دانشمندان علوم اعصاب برای فهمیدن چگونگی به‌تکامل‌رسیدن آن تلاش می‌کردند. مغز انسان با لوب‌های قدامی بزرگ و پیچیده‌ی خود متمایز شده است؛ این همان موضوعی است که مدت‌ها تصور می‌شد مزیت مهم تکاملی ماست: داشتن هوش لازم برای حل مسائل مبهم در محیط زیست. بسیار خب! بالاخره حیوانی با مغزی بزرگ احتمالاً بهتر قادر است که زنده بماند و تولیدمثل کند تا حیوانی کم‌مغز! اما مغز بزرگ‌تر به انرژی بیشتری نیز احتیاج دارد!

مغز هر انسانِ بالغ ۲ درصد از وزن بدن او را تشکیل می‌دهد، درحالی‌که بیش از ۲۰ درصد مصرف انرژی او را به خود اختصاص می‌دهد. این ماده‌ی خاکستری‌رنگ فقط زمانی ارزش دارد که بتواند انرژی لازم برای حرکت حیوان را ایجاد کند و دانشمندان قادر به فهم این موضوع نبودند که حیوان این انرژی لازم را از کجا به‌دست می‌آورد. دقیقاً چه چیزی بود که این حیوانات با مغز بزرگ‌تر با لوب پیشانی قدرتمندشان را قادر کرد ژن‌های خود را گسترش دهند؟!

توضیح اولیه برای علت بزرگی مغز، وابستگی به موز و دیگر میوه‌های غنی از کالری بود. حیواناتی که روی چمنزارها می‌چرند، نیازی به فکرکردن آن‌چنانی ندارند تا دریابند غذای بعدی‌شان از کجا تأمین می‌شود؛ اما در نظر داشته باشید درختی که هفته‌ی پیش حاوی موزهایی کاملاً رسیده بوده، امروز ممکن است تهی از هر گونه میوه‌ای باشد یا اینکه تمام آنچه روی آن باقی‌مانده، تعدادی موز به‌دل‌نچسب له‌شده‌ی قهوه‌ای‌رنگ باشد. »

نظرات کاربران

بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

اگر احتمالاً با جستجوی نام «روی بامیستر» به این کتاب رسیدید و انتظار دارید با یک کتاب کاملاً علمی و پژوهشی روبرو بشید، این کتاب اینطور نیست. آقای جان تیرنی با استفاده از چند تا از تحقیقات و پژوهش‌های خوب و

- بیشتر

زمان

۱۴ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۴۰۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۴۰۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۷,۵۰۰
تومان